SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Transfery i awanse w agencjach public relations w 2015 roku (podsumowanie)

Prezentujemy najistotniejsze zmiany kadrowe, jakie miały miejsce w 2015 roku w agencjach public relations na polskim rynku. Miejsca pracy zmienili m.in. Katarzyna Kluk, Tomasz Ł. Rożek, Krzysztof Dawidowicz, Jakub Jarosz, Daniel Jarociński, Bartosz Janik.

Piotr Pawlikowski zrezygnował z funkcji wiceprezesa agencji public relations ComPress pozostając jej największym indywidualnym akcjonariuszem (należy do niego 32,7 proc. udziałów spółki). Po jego odejściu w zarządzie spółki pozostali: prezes Bogdan Biniszewski i - pełniący tę funkcję od maja ub.r. z ramienia Grupy Gremi - wiceprezes Eryk Kłopotowski.


Emilia Kowalczyk awansowała w agencji HealthThink z funkcji PR managera na stanowisko managing directora. Zastąpiła na nim Michała Szarego, który został prezesem tej agencji. Emilia Kowalczyk zajmuje się zarządzaniem zespołem oraz kluczowymi klientami agencji.


Tomasz Ł. Rożek, były dyrektor departamentu komunikacji w Pracodawcach RP został business development directorem w United PR. Odpowiada za  poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, opracowywaniem strategii komunikacyjnych dla nowych i potencjalnych klientów oraz koordynacją niektórych projektów agencji.

 

Po tym jak agencja MSL Warsaw zmieniła nazwę na Publicis Consultants, na jej czele jako dyrektor zarządzająca stanęła Joanna Kwiatkowska-Carbol. Przez ostatni rok pracowała jako account director w MSL Warsaw.

Sebastian Stępak awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego w MSL Group. Zastąpił Zofię Bugajną, która teraz zajmuje się rozwojem biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Do obowiązków Stępaka należy kierowanie firmą w Polsce oraz dalszy rozwój i poszerzanie kompetencji w obszarze komunikacji marketingowej.

Stępak od 2014 roku zarządza MSL Warsaw, czyli jedną ze spółek z portfolio firm Grupy Publicis w Polsce. Zofia Bugajna objęła w MSL Group stanowisko business development directora w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Agencja ITBC poszerzyła swoją strukturę o dział eventowy łącząc się z agencją Everitum. Kieruje nim Agnieszka Ciesielska, dyrektor zarządzająca i właścicielka agencji eventowej Everitum.

W ramach zawartego porozumienia, cała działalność operacyjna agencji Everitum została przeniesiona do struktur ITBC Communication jako nowoutworzony dział eventowy.

Krzysztof Dawidowicz dołączył do agencji MSLGroup obejmując stanowisko financial communications associate directora. Wcześniej pracował jako dyrektor sprzedaży w Departamencie Bankowości Prywatnej w Citi Bank Handlowy.

Do obowiązków Dawidowicza należy przygotowywanie strategii komunikacji dla firm z rynków kapitałowych i finansowych oraz merytoryczna pomoc przy wprowadzaniu zagranicznych podmiotów, które chciałby lub planują ekspansję na polskim rynku finansowym.


Grzegorz Ćwiek został szefem agencji InnerLook, agencji należącej do Grupy Inner Corp., w której skład wchodzi też InnerValue, zajmująca się relacjami inwestorskimi. Kierowana przez niego agencja specjalizuje się w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej oraz zarządzaniu w sytuacjach kryzysowych.

Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w agencji Procontent. Pracował też dla firm z rynku finansowego, healthcare oraz FMCG. Był rzecznikiem zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie oraz szefem biura prasowego w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim.

Tomasz Cichocki  jako nowy dyrektor agencji Ogilvy PR odpowiada za rozwój biznesu w Polsce i nadzór nad działaniami dla bieżących klientów. Do jego obowiązków należy też rozwój działań i kompetencji PR w zintegrowanej strukturze Ogilvy & Mather, rozszerzenie usług PR na zewnątrz agencji oraz nadzór nad działaniami dla bieżących klientów (m.in.: Huawei, TK Maxx, Grohe, ProChile). Przez ostatni rok stanowisko dyrektora agencji nie było obsadzone.

Cichocki w Ogilvy PR pracuje od ponad roku. Wcześniej, przez ponad cztery lata pracował w Partner of Promotion, gdzie jako account manager nadzorował pracę nad projektami dla klientów zarówno z sektora prywatnego (m. in. Toshiba, Logitech, Oki, AMD, Polsat Viasat, Electronic Arts, SKANSKA Residential Developement), jak i publicznego (Główny Inspektorat Transportu Drogowego).

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Transfery i awanse w agencjach public relations w 2015 roku (podsumowanie)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ivona
To prawdziwe Janusze PR-u, zwłaszcza Twaróg której nie chcieliśmy w Polsacie...
odpowiedź
User
jan
przeciez ten caly PR to jedna wielka sciema z punktu widzenia klienta. wszyscy tylko kombinuja jak wyciagnac od niego kase w zamian za dziwne obietnice nie warte paru groszy. badzmy szczerzy
odpowiedź