Triple PR wypromuje fansi
Agencja Triple PR prowadzi działania public relations dla platformy e-commerce fansi.
Zespół Triple PR odpowiada za komunikację nowej platformy - w tym działania media relations skierowane do mediów marketingowych i opiniotwórczych.
Za doradztwo strategiczne jest odpowiedzialna Magdalena Dymek, senior PR manager. Koordynacją projektu zajmie się Kinga Ostrowska, PR consultant, natomiast za kontakty z mediami odpowiada Zuzanna Tartanus, junior PR consultant. Fansi to kolejny podmiot z szeroko rozumianej branży marketingowej w portfolio agencji.
Fansi pomaga w sprzedaży influencerom
Fansi to platforma e-commerce, łącząca internetowych twórców z ich fanami założona przez BrandBuddies – czołową agencję influencer marketingu w Polsce. Platforma fansi wraz z BrandBuddies tworzą spójny ekosystem – dom dla twórców i marek zainteresowanych influencer marketingiem.
Platforma fansi ułatwia influencerom tworzenie własnych produktów dla ich społeczności i umożliwia monetyzację popularności w sposób inny niż współpraca z reklamodawcami. Influencerzy mogą sprzedawać swoje usługi cyfrowe w kategoriach takich jak: fansi Class czy fansi Video. Dodatkowo dochodzą do tego różnego rodzaju produkty – e-booki, kosmetyki czy odzież.
Dołącz do dyskusji: Triple PR wypromuje fansi