SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Triumph reklamuje bieliznę na wiosnę i lato

W prasie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wiosenno-letniej kolekcji bielizny Triumph. Akcję we własnym zakresie przygotowała ta firma.

W ramach prowadzonej obecnie kampanii wiosenno-letniej kolekcji bielizny Triumph w kwietniu reklamowany jest model Poetry Feelings z kolekcji Fashion, natomiast w maju – kostium kąpielowy Miss Kate z kolekcji Miss Triumph. Akcja obejmuje outdoor (frontlighty, backlighty i siatki na budynkach w 48 miastach Polski) oraz prasę (ogólnopolskie tytuły modowe i life-stylowe).

Kreację kampanii i mediaplan na jej potrzeby przygotował dział marketingu firmy Triumph International.

Dołącz do dyskusji: Triumph reklamuje bieliznę na wiosnę i lato

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
liskaa04
Triumph jest naprawde dobra firma! :) reklamowanie Triumpha ma sens, w koncu sa to produkty z najlepszej polki
pozdrawiam :)
0 0
odpowiedź