Trzy nowe osoby w dziale obsługi klienta Peppermint
Dział obsługi klienta agencji marketing services Peppermintwzmocniły trzy nowe osoby. Piotr Paterowicz i Dominik Koniecznyobjęli stanowiska Account Executives, natomiast Agata Andrzejewskarozpoczęła pracę w agencji jako Account Assistant.
Piotr Paterowicz dołączył do zespołu obsługi klienta, na czelektórego stoi Michał Nowak - Group Client Director, odpowiedzialnyjest za obsługę m.in. Kompanii Piwowarskiej, czy firmy Skoda AutoPolska. Dominik Konieczny i Agata Andrzejewska wzmocnili zespół,który zajmuje się obsługą takich firm jak np. NIVEA Polska, TheLorenz Bahlsen Snack-World, TUI Poland. Grupą kieruje MonikaTaberska - Group Client Director.
Piotr Paterowicz ukończył UniwersytetSzczeciński, kierunek Informatyka i Ekonometria. Doświadczenie wbranży reklamowej zdobywał pracując m.in. w agencji Axel Studio. Wtrakcie kariery zawodowej odpowiedzialny był za obsługę takichklientów jak: Esselte Polska, Tetley Polska, Centra S.A., GSKComercial, Arot Polska (grupa Wavin).
Dominik Konieczny jest absolwentem WyższejSzkoły Komunikacji i Zarządzania w Poznaniu na kierunku Zarządzaniei Marketing oraz studiów podyplomowych na Akademii Ekonomicznej wPoznaniu, specjalności Logistyka. Doświadczenie zawodowe zdobywałpracując w takich firmach jak Auchan Polska, gdzie odpowiedzialnybył m.in. za organizację promocji lokalnych i akcji handlowych.
Agata Andrzejewska ukończyła Zarządzanie iMarketing na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Karierę zawodowąrozpoczynała w jednej z poznańskich firm, gdzie odpowiedzialna byłaza współpracę z klientami zagranicznymi w zakresie finansów irachunkowości.
Dołącz do dyskusji: Trzy nowe osoby w dziale obsługi klienta Peppermint