TVN Style, Polsat Play i Polsat Cafe najchętniej oglądanymi kanałami lifestylowymi (raport)
W sierpniu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Lifetime, a na przeciwnym biegunie znalazł się kanał E! Entertainment.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w sierpniu br. wyniósł 0,73 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców. W porównaniu do sierpnia 2015 roku wynik ten się nie zmienił.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 3,64 proc. i wyniósł 0,57 proc.
Oczko niżej (po awansie z piątej lokaty), z udziałem wynoszącym 0,48 proc., znalazł się kanał Polsat Cafe. Jego wynik poszedł do góry o 6,67 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 300 proc., pochwalić się mogła stacja Lifetime. Jej średni udział w sierpniu br. wyniósł 0,08 proc., a stacja ta awansowała z miejsca 12. na 10.
Z kolei największą stratę zanotował kanał E! Entertainment, który spadł z pozycji 10. na 12. Jego wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,04 proc.
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
sierpień |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,73% |
0,73% |
0,00% |
Polsat Play |
0,55% |
0,57% |
3,64% |
Polsat Cafe |
0,45% |
0,48% |
6,67% |
TVN Turbo |
0,50% |
0,47% |
-6,00% |
TLC |
0,46% |
0,38% |
-17,39% |
Domo |
0,12% |
0,24% |
100,00% |
Discovery Life |
0,20% |
0,14% |
-30,00% |
Kuchnia+ |
0,12% |
0,11% |
-8,33% |
Polsat Food |
0,12% |
0,11% |
-8,33% |
Lifetime |
0,02% |
0,08% |
300,00% |
BBC Lifestyle |
0,06% |
0,06% |
0,00% |
E!Entertainment |
0,06% |
0,04% |
-33,33% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera również należała do stacji TVN Style, której udział w sierpniu br. wyniósł 1 proc., po wzroście o 3,09 proc.
Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,81 proc., zajął TVN Turbo, notujący wzrost o 6,58 proc. Ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział wyniósł 0,69 proc. (bez zmian).
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał kanał Lifetime (kanał ten zanotował wzrost o 350 proc. do 0,09 proc. udziału). Na przeciwnym biegunie znalazła się stacja E! Entertainment (było to 33,33 proc. do 0,08 proc.).
Wirtualnemedia.pl |
16-49 |
Dynamika |
|
sierpień |
|||
2015 |
2016 |
||
Stacja |
SHR % |
SHR % |
% |
TVN Style |
0,97% |
1,00% |
3,09% |
TVN Turbo |
0,76% |
0,81% |
6,58% |
Polsat Play |
0,69% |
0,69% |
0,00% |
Polsat Cafe |
0,45% |
0,50% |
11,11% |
TLC |
0,67% |
0,48% |
-28,36% |
Domo |
0,13% |
0,26% |
100,00% |
Discovery Life |
0,24% |
0,17% |
-29,17% |
Polsat Food |
0,13% |
0,12% |
-7,69% |
Kuchnia+ |
0,09% |
0,11% |
22,22% |
Lifetime |
0,02% |
0,09% |
350,00% |
E!Entertainment |
0,12% |
0,08% |
-33,33% |
BBC Lifestyle |
0,08% |
0,06% |
-25,00% |