TVN24 liderem kanałów informacyjnych w lipcu, duży spadek TVP Info
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lipcu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Biznes24, a największy spadek odnotowało TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy udział TVN24 w lipcu 2021 roku wyniósł 5,39 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 8,02 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik kanału wyniósł 4,06 proc. (po spadku o 25,35 proc.).
Podium uzupełnia Polsat News. W lipcu br. kanał miał 2 proc. udziału, po spadku względem lipca 2020 roku o 7,28 proc.
Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,05 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku spadł o 1,59 proc.
Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,45 proc. (w dół o 27,36 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Ostatnia była stacja Biznes24, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 150 proc. do 0,005 proc. udziału. Kanał nadaje od marca ub.r.
Największy udział (5,85 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lipcu br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca spadek o 9,88 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zmniejszył się o 21,53 proc. do 5,11 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).
Rynek kanałów informacyjnych spadł o 14 proc.
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w lipcu 2021 roku wyniósł 13,20 proc. Było to o 14,22 proc. mniej niż w lipcu 2020 roku.
Polsat News dogonił TVP Info
Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w lipcu 2021 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,11 proc., po spadku o 14,29 proc.
Drugie miejsce utrzymało TVP Info. Stacja miała 1,78 proc. udziału, po spadku o 35,79 proc. Udział trzeciego Polsat News wyniósł 1,76 proc. (spadek o 14,71 proc.).
Największy spadek - wynoszący 60 proc. do 0,006 proc. - odnotowała tutaj stacja Telewizja wPolsce.pl. Z kolei najwięcej zyskał kanał Biznes24 - było to 100 proc. do 0,006 proc.
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,42 proc. udziału, po spadku o 16,46 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 7,58 proc. udziału w rynku, po spadku o 21,16 proc.
Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych w lipcu, duży spadek TVP Info