SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP 1: serial 'Glina' przegrał z konkurencją

Emitowany w piątkowe wieczory w TVP 1 drugi sezon kryminalnego serialu "Glina" miał mniej widzów niż nadawane w tym samym czasie na antenach konkurencji filmy fabularne czy widowisko z gwiazdami. Na reklamach Jedynka zarobiła prawie 3,5 mln zł.

Średnia oglądalność trzynastu wyemitowanych przez TVP 1 odcinków drugiej serii "Gliny" wyniosła 1,65 mln widzów, co dało stacji 16,13 proc. udziału w grupie 4+ i 14,92 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Glina Wszyscy 4+
16-49
Godz. Start AMR SHR % SHR %
04-04-2008 21:59 1 900 969 15,38% 14,74%
11-04-2008 22:10 1 557 622 14,87% 11,87%
18-04-2008 22:14 2 082 931 18,40% 15,01%
25-04-2008 22:34 1 668 102 18,53% 16,37%
02-05-2008 22:09 1 901 829 17,33% 17,50%
09-05-2008 22:33 1 766 330 18,34% 18,03%
16-05-2008 22:29 1 838 389 19,49% 18,82%
23-05-2008 22:11 1 547 983 14,11% 12,36%
06-06-2008 22:23 1 526 906 15,47% 14,65%
20-06-2008 22:37 1 345 041 12,96% 11,67%
27-06-2008 23:03 928 326 11,77% 12,67%
04-07-2008 22:09 1 630 478 14,70% 13,21%
11-07-2008 22:11 1 785 579 18,04% 17,39%
średnia
1 652 100 16,13% 14,92%

W paśmie emisji serialu (piątki ok. 22.00) Jedynka znalazła się dopiero na czwartym miejscu pod względem gromadzonej widowni. Liderem w tym czasie była stacja TVN, emitująca filmy fabularne, które oglądało 2,06 mln osób. Przed TVP 1 uplasowały się także Polsat (gł. filmy;1,89 mln) i TVP 2 ("Gwiazdy tańczą na lodzie", "Podkomisarz Brenda Johnson", programy o charakterze muzycznym; 1,79 mln).


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 2 057 663 20,09%
Polsat 1 890 980 18,46%
TVP 2 1 798 192 17,56%
TVP 1 - Glina 1 652 100 16,13%

Pokazywana jesienią 2004 roku w TVP 1 we czwartki o 20.30 pierwsza seria "Gliny" miała średnio 3,97 mln widzów przy udziale wynoszącym 26,39 proc. w grupie 4+ i 24,13 proc. w 16-49.

Drugi sezon serialu przyciągał przed ekrany głównie kobiety, widzów powyżej 35. roku życia oraz mieszkańców wsi i średnich miast.



ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 48,05% 100

Kobiety 51,95% 100
Wiek 4- 9 0,83% 13

10- 15 2,49% 33

16 - 19 2,59% 42

20 - 24 4,26% 48

25 - 29 3,99% 47

30 - 34 7,71% 98

35 - 39 6,92% 103

40 - 44 8,06% 123

45 - 49 12,11% 157

50 - 54 12,09% 147

55 - 59 11,43% 159

60+ 27,51% 150
Wlk.miasta Wieś 42,48% 111

< 50 tys. 23,48% 99

50-100 tys. 9,11% 102

100-200 tys. 6,67% 84

> 200 tys. 18,26% 87
Zawód Top management 7,94% 96

Pracownicy szczebla średniego 12,52% 93

Pracownicy fizyczni i rolnicy 24,51% 125

Emeryci 38,77% 150

Inne 16,26% 50
Wykształcenie Podstawowe 50,59% 115

Średnie 33,00% 110

Wyższe 13,09% 110

Inne 3,32% 24


Na spotach reklamowych nadawanych wokół produkcji TVP 1 zarobiła w sumie 3,4 mln zł - wynika z danych cennikowych netto, nie uwzględniających rabatów.

Na razie nie wiadomo, czy Telewizja Polska zdecyduje się zrealizować trzecią serię "Gliny".

Dołącz do dyskusji: TVP 1: serial 'Glina' przegrał z konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl