TVP Seriale i Stopklatka TV najchętniej oglądanymi kanałami filmowymi
We wrześniu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Cinemax, a liderem spadków były Canal+ Seriale i CBS Drama.
Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu 2016 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 13,29 proc. i ukształtował się na poziomie 1,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców.
Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,90 proc., po wzroście o 25 proc.
Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,50 proc. (do góry o 2,04 proc.). Stacja ta awansowała o 4. lokaty.
9. miejsce (po awansie z 17. lokaty) zajęła stacja TVN Fabuła, która nadaje od kwietnia ub.r. Jej średni dobowy udział we wrześniu br. wyniósł 0,27 proc., po wzroście o 145,45 proc. - drugim największym w zestawieniu.
Najwięcej zyskał Cinemax, który awansował z miejsca 32. na 21. Jego udział się potroił do 0,09 proc.
Z kolei najwięcej ex aequo straciły dwie stacje: Canal+ Seriale i CBS Drama, których wynik zmalał o jedną trzecią do 0,02 proc. Kanały te w rankingu spadły z pozycji 32. na 35.
Stacja | Wszyscy 4+ | Dynamika | |
wrzesień 2015 | wrzesień 2016 | ||
SHR % | SHR % | % | |
TVP Seriale | 1,43% | 1,62% | 13,29% |
Stopklatka TV | 0,72% | 0,90% | 25,00% |
Polsat Film | 0,49% | 0,50% | 2,04% |
AXN | 0,56% | 0,46% | -17,86% |
Comedy Central | 0,37% | 0,44% | 18,92% |
Kino Polska | 0,39% | 0,41% | 5,13% |
13 Ulica | 0,39% | 0,28% | -28,21% |
FOX | 0,14% | 0,27% | 92,86% |
TVN Fabula | 0,11% | 0,27% | 145,45% |
Romance TV | 0,15% | 0,24% | 60,00% |
Canal+ | 0,17% | 0,22% | 29,41% |
TNT | 0,14% | 0,18% | 28,57% |
Universal Channel | 0,17% | 0,17% | 0,00% |
FilmBox | 0,16% | 0,14% | -12,50% |
Polsat Romans | 0,10% | 0,13% | 30,00% |
Ale Kino+ | 0,12% | 0,12% | 0,00% |
CBS Europa | 0,07% | 0,12% | 71,43% |
HBO | 0,13% | 0,12% | -7,69% |
Scifi Universal | 0,09% | 0,11% | 22,22% |
AXN White | 0,12% | 0,10% | -16,67% |
Cinemax | 0,03% | 0,09% | 200,00% |
Comedy Central Family | 0,08% | 0,09% | 12,50% |
Paramount Channel | 0,06% | 0,09% | 50,00% |
AXN Black | 0,09% | 0,08% | -11,11% |
CBS Action | 0,08% | 0,08% | 0,00% |
HBO2 | 0,08% | 0,08% | 0,00% |
Canal+ Film | 0,06% | 0,07% | 16,67% |
FOX Comedy | 0,10% | 0,06% | -40,00% |
HBO3 | 0,04% | 0,06% | 50,00% |
Canal+ Family | 0,04% | 0,05% | 25,00% |
AMC | 0,02% | 0,04% | 100,00% |
Canal+ 1 | 0,04% | 0,04% | 0,00% |
Cinemax2 | 0,03% | 0,04% | 33,33% |
AXN Spin | 0,02% | 0,03% | 50,00% |
Canal+ Seriale | 0,03% | 0,02% | -33,33% |
CBS Drama | 0,03% | 0,02% | -33,33% |
Sundance Channel | b.d. | b.d. | - |
W grupie komercyjnej 16-49 we wrześniu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,84 proc., po wzroście o 12,88 proc.
Druga lokata też należała do Stopklatki TV (0,99 proc. udziału; wzrost o 26,92 proc.). Podium uzupełnia tutaj już jednak kanał Comedy Central, który awansował z miejsca czwartego (0,96 proc.; do góry o 26,32 proc.).
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc. do 0,04 proc., pochwalić się mogła tutaj stacja AMC. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił kanał FilmBox - było to 36,84 proc. do 0,12 proc. udziału.
Stacja | Wszyscy 16-49 | Dynamika | |
wrzesień 2015 | wrzesień 2016 | ||
SHR % | SHR % | % | |
TVP Seriale | 1,63% | 1,84% | 12,88% |
Stopklatka TV | 0,78% | 0,99% | 26,92% |
Comedy Central | 0,76% | 0,96% | 26,32% |
Polsat Film | 0,77% | 0,73% | -5,19% |
AXN | 0,52% | 0,46% | -11,54% |
FOX | 0,25% | 0,45% | 80,00% |
Kino Polska | 0,43% | 0,40% | -6,98% |
Canal+ | 0,24% | 0,34% | 41,67% |
TVN Fabula | 0,10% | 0,34% | 240,00% |
TNT | 0,13% | 0,20% | 53,85% |
HBO | 0,21% | 0,19% | -9,52% |
Comedy Central Family | 0,15% | 0,17% | 13,33% |
Polsat Romans | 0,14% | 0,17% | 21,43% |
13 Ulica | 0,23% | 0,16% | -30,43% |
Scifi Universal | 0,15% | 0,15% | 0,00% |
CBS Europa | 0,05% | 0,13% | 160,00% |
Paramount Channel | 0,08% | 0,13% | 62,50% |
Romance TV | 0,15% | 0,13% | -13,33% |
FilmBox | 0,19% | 0,12% | -36,84% |
HBO2 | 0,12% | 0,12% | 0,00% |
Canal+ Film | 0,09% | 0,11% | 22,22% |
Cinemax | 0,03% | 0,11% | 266,67% |
Ale Kino+ | 0,12% | 0,10% | -16,67% |
Universal Channel | 0,14% | 0,10% | -28,57% |
AXN Black | 0,10% | 0,09% | -10,00% |
FOX Comedy | 0,12% | 0,09% | -25,00% |
HBO3 | 0,06% | 0,09% | 50,00% |
Canal+ 1 | 0,07% | 0,07% | 0,00% |
Canal+ Family | 0,06% | 0,07% | 16,67% |
AXN White | 0,05% | 0,06% | 20,00% |
AMC | 0,01% | 0,04% | 300,00% |
Canal+ Seriale | 0,04% | 0,04% | 0,00% |
CBS Action | 0,04% | 0,04% | 0,00% |
AXN Spin | 0,01% | 0,03% | 200,00% |
CBS Drama | 0,02% | 0,02% | 0,00% |
Cinemax2 | b.d. | b.d. | - |
Sundance Channel | b.d. | b.d. | - |
Dołącz do dyskusji: TVP Seriale i Stopklatka TV najchętniej oglądanymi kanałami filmowymi
Ale to i tak dziwacznie wygląda.