SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP wybrała kolejne agencje do promocji jej ramówki

Telewizja Polska rozstrzygnęła kolejne części przetargu na działania reklamowe promujące jej jesienną ofertę. Tym razem do współpracy wybrała Media Group i Ströer Polska. 

Trwający od kilku tygodni przetarg Telewizji Polskiej podzielony była na dziesięć części. Każda dotyczyła różnych mediów, w których kampania jesiennej ramówki TVP będzie realizowana. Są to: prasa, kino, nośniki OOH małego formatu, nośniki OOH dużego formatu, DOOH, środki transportu miejskiego, wideo, internet, social media i influencer marketing.

Do działań w prasie i na nośnikach OOH dużego formatu TVP wybrała Sigmę Bis, agencję należącą do Orlenu i PZU. Do działań w kinie - Euvic Media, na nośnikach OOH małego formatu - Stroer Polska, na nośnikach DOOH - Screen Network, do działań influence - Universal McCann. 

CZYTAJ TEŻ: Dawne gwiazdy to za mało. Medioznawcy komentują zmiany w TVP

Ströer Polska i Media Group wygrały w przetargu TVP

CZYTAJ TEŻ: Dawne gwiazdy to za mało. Medioznawcy komentują zmiany w TVP

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-ramowka-jesien-2024-r-przetarg-agencja
CZYTAJ TEŻ: Dawne gwiazdy to za mało. Medioznawcy komentują zmiany w TVP

Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-ramowka-jesien-2024-r-przetarg-agencja

Teraz publiczny nadawca wybrał firmę do działań reklamowych w transporcie miejskim - to Ströer Polska, zaś do działań wideo i w internecie - Media Group. 

Kampanie w poszczególnych mediach mają potrwać do końca października. Obecnie TVP promuje program informacyjny “19.30”, m.in. na wiatach przystankowych.

Budżet na kampanię wynosi blisko 5 mln zł netto (bez VAT). Z tego na prasę przeznaczono 258,3 tys. zł (brutto), na kino -135,3 tys. zł, OOH małego formatu - 1,56 mln zł, OOH dużego formatu - 713,4 tys. zł, DOOH - 827,8 tys. zł, transport miejski - 777,9 tys. zł, wideo - 893 tys. zł, internet - 716,7 tys. zł, social media - 140,7 tys. zł i influencer marketing - 140,7 tys. zł. 

Dołącz do dyskusji: TVP wybrała kolejne agencje do promocji jej ramówki

26 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nd
Grube wydatki, jak na firmę w likwidacji...
odpowiedź
User
Jack
Tak. TVP w Likwidacji. Oj, prokurator będzie miał niebawem prostą robotę. Więzienia kiedyś będą pełne uzurpatorów z NeoTVP. Co im po tych pieniądzach, które ciągną z nielegalnej TVP. Sprawiedliwość przyjdzie. To kwestia czasu.
odpowiedź
User
Jack
Tak. TVP w Likwidacji. Oj, prokurator będzie miał niebawem prostą robotę. Więzienia kiedyś będą pełne uzurpatorów z NeoTVP. Co im po tych pieniądzach, które ciągną z nielegalnej TVP. Sprawiedliwość przyjdzie. To kwestia czasu.
odpowiedź