TVP wybrała kolejne agencje do promocji jej ramówki
Telewizja Polska rozstrzygnęła kolejne części przetargu na działania reklamowe promujące jej jesienną ofertę. Tym razem do współpracy wybrała Media Group i Ströer Polska.
Trwający od kilku tygodni przetarg Telewizji Polskiej podzielony była na dziesięć części. Każda dotyczyła różnych mediów, w których kampania jesiennej ramówki TVP będzie realizowana. Są to: prasa, kino, nośniki OOH małego formatu, nośniki OOH dużego formatu, DOOH, środki transportu miejskiego, wideo, internet, social media i influencer marketing.
Do działań w prasie i na nośnikach OOH dużego formatu TVP wybrała Sigmę Bis, agencję należącą do Orlenu i PZU. Do działań w kinie - Euvic Media, na nośnikach OOH małego formatu - Stroer Polska, na nośnikach DOOH - Screen Network, do działań influence - Universal McCann.
CZYTAJ TEŻ: Dawne gwiazdy to za mało. Medioznawcy komentują zmiany w TVP
Ströer Polska i Media Group wygrały w przetargu TVP
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-ramowka-jesien-2024-r-przetarg-agencja
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp-ramowka-jesien-2024-r-przetarg-agencja
Teraz publiczny nadawca wybrał firmę do działań reklamowych w transporcie miejskim - to Ströer Polska, zaś do działań wideo i w internecie - Media Group.
Kampanie w poszczególnych mediach mają potrwać do końca października. Obecnie TVP promuje program informacyjny “19.30”, m.in. na wiatach przystankowych.
Budżet na kampanię wynosi blisko 5 mln zł netto (bez VAT). Z tego na prasę przeznaczono 258,3 tys. zł (brutto), na kino -135,3 tys. zł, OOH małego formatu - 1,56 mln zł, OOH dużego formatu - 713,4 tys. zł, DOOH - 827,8 tys. zł, transport miejski - 777,9 tys. zł, wideo - 893 tys. zł, internet - 716,7 tys. zł, social media - 140,7 tys. zł i influencer marketing - 140,7 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: TVP wybrała kolejne agencje do promocji jej ramówki