Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.
W październiku 2013 roku wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał „Tele Tydzień”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2013 roku uplasowała się na poziomie 886 295 egz., co oznacza spadek względem października 2012 roku o 6,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,72 proc. i ustabilizowała się na poziomie 376 753 egz.
Na ostatnią pozycję podium (z miejsca czwartego) awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 157 620 egz., po spadku o 10,03 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy”, który w zestawieniu uplasował się na miejscu ostatnim. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu zmniejszyła się bowiem o 18,76 proc. i wyniosła 30 243 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 886 295 | 951 533 |
To & Owo | 376 753 | 391 323 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 157 620 | 175 199 |
Tele Max | 151 581 | 175 678 |
Super TV | 136 626 | 162 573 |
Program TV | 105 380 | 127 016 |
Teleprogramy | 30 243 | 37 228 |
W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku także wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tutaj „Tele Tydzień” - było to 3,42 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | październik | wrzesień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Tele Tydzień | 886 295 | 917 687 |
To & Owo | 376 753 | 377 664 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 157 620 | 160 625 |
Tele Max | 151 581 | 155 299 |
Super TV | 136 626 | 140 637 |
Program TV | 105 380 | 107 808 |
Teleprogramy | 30 243 | 31 284 |
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą, „Tele Tydzień” poniżej 900 tys. egz.