"Tylko dla orłów"
Trwa najnowsza odsłona kampanii reklamowej marki Okocim Mocne, z portfela Carlsberg Polska.
Kampania, podobnie jak poprzednie zatytułowana "Tylko dla orłów", ma na celu wsparcie wprowadzonej w grudniu ubiegłego roku zmiany wizualizacji marki.
„Konsekwentnie, od dwóch lat, kontynuujemy komunikację marki w formule, która ciągle postrzegana jest jako zaskakująca i nowatorska w sektorze piw mocnych” – mówi Paweł Gorczyca, Marketing Manager w Carlsberg Polska. „Lekki, humorystyczny charakter reklam Okocim Mocne, z postaciami charakterystycznych orłów, zdecydowanie wyróżniający ją na tle poważnych w swym wyrazie reklam innych piw tego sektora, spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem wśród konsumentów. Nasza decyzja o kontynuacji przygód orłów była więc jak najbardziej naturalna i zgodna z preferencjami konsumentów Pojawienie się w reklamie nowej postaci towarzyskiego kreta służyć miało oczywiście nie tylko rozbawieniu jej odbiorców, ale także podkreśleniu, że jest to piwo dla prawdziwych znawców, potrafiących docenić wyjątkowe walory piwa Okocim Mocne. Po prostu piwo „Tylko dla orłów”. – dodaje Paweł Gorczyca.
Autorem kreacji reklamy jest agencja Saatchi&Saatchi.
30-sekundowe spoty, reżyserowane przez Toma De Cerchio, emitowane są przez stacje: TVN, TVP, Polsat, TVN7, TV4, Tele5, TV Puls, Discovery, Animal Palnet oraz Polsat Sport.
Kampania telewizyjna potrwa do końca marca 2007 r.
Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Dołącz do dyskusji: "Tylko dla orłów"