SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko muzyka: ponad 25 mln z reklam, druga edycja za rok

Show „Tylko muzyka. Must be the music” oglądało w Polsacie średnio 3,42 mln widzów. Wpływy reklamowe wyniosły 25,6 mln złotych. Druga edycja planowana jest na wiosnę 2012.

Program „Tylko muzyka”, emitowany w soboty o godzinie 20.00, oglądało w Polsacie średnio 3,42 mln widzów co dało 22,5 proc. udziału w rynku 4+ oraz 27,39 proc. udziału w grupie 16-49. Przed rokiem Polsat w paśmie 20.00 - 21.30 gromadził 2,45 mln widzów -  wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Tylko Muzyka
Date AMR SHR % SHR/16-49
05-03-2011 3699115 24,45% 30,54%
12-03-2011 3803371 25,16% 31,31%
19-03-2011 3767835 23,84% 30,95%
26-03-2011 4063951 23,83% 30,08%
02-04-2011 3661700 23,50% 29,47%
09-04-2011 4053211 24,85% 29,06%
16-04-2011 3139999 20,68% 25,76%
23-04-2011 2889199 20,66% 24,33%
30-04-2011 2688989 18,87% 21,94%
07-05-2011 3037112 20,91% 24,09%
średnio 3420904 22,50% 27,39%
przed rokiem 2450074 16,79% 16,86%


Polsat w trakcie nadawania programu był liderem rynku w grupach 4+ i 16-49. Druga pozycja przypadła TVP2 emitującej „Bitwę na głosy” (więcej na ten temat) a trzecia zaś Jedynce („Chichot losu” i filmy). 

Konkurencja AMR SHR% SHR/16-49
POLSAT 3420904 22,50% 27,39%
TVP2 3344530 21,93% 18,03%
TVP1 2823822 18,52% 15,22%
TVN 1698149 11,14% 14,76%


Wśród widzów formatu dominowały kobiety, mieszkańcy wsi oraz małych miast,osoby legitymujący się wykształceniem podstawowym i średnim. 

Profil Polsat ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 43,71% 91
Kobiety 56,29% 109
Wiek  4-9 4,04% 68
 10-15 8,40% 124
16 - 19 4,37% 78
20 - 24 4,96% 63
25 - 29 7,79% 87
30 - 34 9,11% 110
35 - 39 7,98% 108
40 - 44 7,85% 122
45 - 49 8,72% 127
50 - 54 11,87% 148
55 - 59 9,80% 126
60+ 15,11% 75
Wlk. miasta Wieś 41,78% 107
< 50 tys. 26,08% 108
50-100 tys. 7,34% 85
100-200 tys. 9,35% 116
> 200 tys. 15,45% 77
Zawód Top management 8,46% 97
Pracownicy średniego szczebla 13,39% 89
Pracownicy fizyczni i rolnicy 24,62% 123
Emeryci 24,55% 96
Inni 28,97% 94
Wykształcenie Podstawowe 48,25% 107
Średnie 29,29% 99
Wyższe 10,02% 80
Inne 12,44% 98


Program powstał we współpracy z portalem Facebook. Internauci za pośrednictwem portalu mogli głosować na swoich faworytów. Profil „Tylko muzyka” polubiło blisko 260 tys. osób („Bitwa na głosy” TVP2 zgromadziła blisko 47 tys. osób, „X Factor” TVN 44 tys. osób; stan na 09.05.2011).

Show „Tylko muzyka. Must be the music” wygrała grupa Enej, która otrzymała 100 tys. złotych oraz wystąpi na festiwalu TOPtrendy w Sopocie. Polsat ma w planach kolejną edycję show, według wstępnych deklaracji pojawi się na antenie wiosną 2012 roku.

>>>> Zobacz fotogalerię z finału

"Must be the music. Tylko muzyka" był realizowany na licencji amerykańskiej firmy Shine International, należącej do Ruperta Murdocha. Polskim producentem została firma Intergalatic.

Dołącz do dyskusji: Tylko muzyka: ponad 25 mln z reklam, druga edycja za rok

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olek
Dziwi mnie to, że w newsie o Bitwie na Głosy pokazujecie, iż Polsat jest 2 stacją weyboru, a tutaj, ze 1 ...
0 0
odpowiedź
User
adi
Na jesień Polsat powinien wprowadzić program Got to dance. również nadawany w Anglii na kanale Sky 1 HD
0 0
odpowiedź
User
The CW
"Must Be The Music" to najlepsze muzyczne show tej wiosny. "X Factor" i "Bitwa na Głosy" mogą się schować.
0 0
odpowiedź