Tytanowy Lew w Cannes dla zintegrowanej kampanii
Organizatorzy przyszłorocznego festiwalu reklamy Cannes Lions ogłosili zmienione zasady przyznawania Tytanowego Lwa, nagrody istniejącej od 2003 roku
Od 2005 roku Tytanowym Lwem będą honorowane kampanie reklamowe obejmujące kilka kanałów komunikacji i reprezentujące cztery kategorie kampanii (budżet poniżej 1 mln dolarów, 1-10 mln, 10-50 mln, powyżej 50 mln). Warunkiem uczestnictwa w konkursie o Tytanowego Lwa jest przeprowadzenie kampanii reklamowej przynajmniej w trzech mediach tradycyjnych i nietradycyjnych. Do pierwszych organizatorzy festiwalu zaliczają: prasę, telewizję, kino, radio i outdoor. Jako nietradycyjne określają: Internet, marketing bezpośredni, product placement, sponsoring, PR, design. Liczba mediów ani długość zgłaszanych prac nie są ograniczone. Najwybitniejsza spośród nagrodzonych Tytanowymi Lwami prac będzie mogła otrzymać Titanium Grand Prix. Organizatorzy podkreślają, że głównym kryterium oceny przez jurorów będą wyróżniające się wybitne pomysły reklamowe i realizacyjne.
źródło: Proto
Dołącz do dyskusji: Tytanowy Lew w Cannes dla zintegrowanej kampanii