SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udane lato TVN, Polsat zyskał najmniej

W wakacje telewizja Polsat zanotowała najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Polsat zarobił 194 432 532  zł, czyli o ponad 4 mln zł więcej niż w okresie lipiec-sierpień 2005 – wynika z danych AGB Nielsen Media Research. 

Na drugim miejscu znalazła się telewizja TVN, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 186 838 240 zł (ponad 50 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

TVP 1 miała 147,6 mln zł (wzrost o 13 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 87,3 mln zł (wzrost o 10 mln zł) wpływów reklamowych.

 

YearTargetYearTarget
Lipiec-
sierpień 2006
Total IndividualsLipiec-sierpień 2005Total Individuals
Polsat194 432 532 zlPolsat189 668 524 zl
TVN186 838 240 zlTVP1134 634 605 zl
TVP1147 671 425 zlTVN134 209 260 zl
TVP287 279 995 zlTVP276 409 255 zl
Polsat Sport26 216 600 zlTele517 770 032 zl
MTV25 911 725 zlMTV16 744 470 zl
Tele522 488 323 zlTVN716 141 250 zl
TVN714 951 170 zlTV416 127 560 zl
TV414 165 875 zlVIVA10 614 190 zl
VIVA11 951 709 zlDiscovery8 705 350 zl
TN/TVPULS11 160 480 zlHallmark8 410 804 zl
Discovery10 940 270 zlJetix/FoxKids7 116 590 zl
Nationa Geographic10 103 750 zlTN/TVPULS7 008 145 zl
AXN9 116 004 zlNationa Geographic6 345 072 zl
Hallmark8 115 067 zlZone Club5 853 419 zl

Dołącz do dyskusji: Udane lato TVN, Polsat zyskał najmniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl