Udany 2004 rok Radia Zet
2004 rok należał do Radia Zet, które odnotowało największy wzrost słuchalności
Jak wynika z najnowszych badań instytutu SMG/KRC A Millward Brown Company w 2004 roku największy wzrost udziału w rynku radiowym odnotowało Radio Zet. Liderem rynku radiowego pozostaje jednak RMF FM.
Gdy dobrze sobie radzą stacje komercyjne traci Polskie Radio. W badanym okresie radiowa "Jedynka", jako jedyna stacja ogólnopolska, zanotowała spadek słuchalności.
Wszyscy (15-75 ) | Udział w rynku (%) 2004 | Udział w rynku (%) 2003 | Udział w rynku 2002 |
RMF FM | 23,8% | 23,6% | 22,4% |
Radio Zet | 20,9% | 18,9% | 17,5% |
PR 1 | 15,6% | 16,1% | 17,9% |
PR 3 | 5,5% | 5,3% | 4,6% |
Wszyscy (15-75 ) | Zasięg dzienny 2004 | Zasięg dzienny 2003 | Zasięg dzienny 2002 |
RMF FM | 29,0% | 28,3% | 24,7% |
Radio Zet | 26,2% | 24,3% | 20,4% |
PR 1 | 17,2% | 17,7% | 17,4% |
PR 3 | 6,7% | 6,7% | 5,5% |
Tymczasem RMF FM umacnia pozycję wśród osób w wieku 25-39 lat, do których głównie adresuje swój program.
W okresie październik-grudzień 2004 stacja osiągnęła ponad 29% udziału w rynku, to jest to 4% więcej niż poziom kolejnej rozgłośni.
Średnio każdego dnia RMF FM słuchało, aż 37% osób w tym wieku przez 3,5 godziny.
Udział w rynku słuchalności | ||
| październik 2004 - grudzień 2004 | 2003 rok |
Radio RMF FM | 29,2% | 28,7% |
Radio Zet | 25,3% | 23,0% |
Polskie Radio Program 3 | 7,2% | 7,5% |
Polskie Radio Program 1 | 5,1% | 4,6% |
Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, osoby w wieku 25-39 lat |
Dołącz do dyskusji: Udany 2004 rok Radia Zet