Udany debiut nowej "naj"
Sukcesy odmienionego tygodnika "naj"
Pierwsze dwa numery "naj" (nr 11/03 i 12/03) po przeprowadzonym up-grade zostały dobrze przyjęte przez czytelników i reklamodawców. Średnia sprzedaż w/w numerów wyniosła 450 tyś. egzemplarzy (dane G+J), a średnia liczba reklam 9,5 podczas, gdy średnia ilość stron reklamowych w segmencie tygodników kobiecych w 2003roku wynosi jak dotychczas 4,75str.
- "naj" cieszy się więc nadal największym zainteresowaniem reklamodawców w swojej grupie. Pismo utrzymuje wciąż rosnące czytelnictwo, plasując się na tym samym poziomie co dwaj jego najwięksi konkurenci tj. Przyjaciółka i Pani Domu (Naj - 20,2%; Pani Domu - 19,4%; Przyjaciółka - 19,1%).
Do aktualnego numeru "naj" (na rynku od 31 marca br.) została dołączona płyta z największymi przebojami Radia ZET, na której śpiewają swe hity takie gwiazdy jak Kayah, Urszula, Kasia Kowalska, Ryszard Rynkowski i Golec uOrkiestra. Wspólna akcja tygodnika "naj" oraz Radia ZET promowana jest w TVP, Polsat, TVN, na antenie Radia ZET oraz w innych czasopismach G+J.
Zmiany w magazynie będące realizacją konsekwentnej polityki polepszania jakości pisma, przyciągają do współpracy wciąż nowych partnerów medialnych i klientów oraz budzą zainteresowanie nowych czytelników - informuje Magdalena Malicka, Dyrektor Wydawniczy Tygodnika "naj".
Dołącz do dyskusji: Udany debiut nowej "naj"