Udany relaunch - 'naj' liderem tygodników poradnikowych
Lipiec 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Tylko "naj" - jako jedyny w segmencie - odnotował wzrostsprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+JPolska) osiągnął w lipcu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 386 847egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencie poradnikowychtygodników dla kobiet. Oznacza to 86 proc. wzrost w porównaniu doanalogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowy jest efektemrelaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmiany dotyczyły warstwywizualnej i merytorycznej. W kampanii promującej "naj" wykorzystanowizerunek aktorki Joanny Kurowskiej.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 347 811 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie"(Wydawnictwo Bauer) - 338 297 egz.
lipiec | ||||
ZKDP | 2008 | 2007 | ||
Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | |
Naj | 594390 | 386847 | 408747 | 207735 |
Tina | 491399 | 347811 | 513374 | 349516 |
Chwila dla ciebie | 496903 | 338297 | 491114 | 362499 |
Przyjaciółka | 514800 | 308814 | 562314 | 353844 |
Pani Domu | 412500 | 216707 | 436707 | 245782 |
2008 | ||||
lipiec | czerwiec | |||
Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | |
Naj | 594390 | 386847 | 422353 | 203851 |
Tina | 491399 | 347811 | 494210 | 328751 |
Chwila dla ciebie | 496903 | 338297 | 488600 | 318868 |
Przyjaciółka | 514800 | 308814 | 529354 | 324925 |
Pani Domu | 412500 | 216707 | 432405 | 187369 |
Dołącz do dyskusji: Udany relaunch - 'naj' liderem tygodników poradnikowych