„Unconventional Chic” - Adrien Brody w kampanii Lacoste (wideo)
W kwietniu w salonach Sizeer, prasie i internecie ruszyła kampania marki Lacoste pod hasłem „Unconventional Chic”. Twarzą akcji został aktor Adrien Brody.
Kampania będzie realizowana w 60 salonach Sizeer w całej Polsce, a kreacja będzie widoczna zarówno na witrynach, jak i w obrębie sieci instore.
W ramach akcji zaplanowano także reklamy Lacoste w prasie („Joy”, „Avanti”, „Hot” „Moda&Shopping”, „Cosmopolitan”, „CKM”, „SI Magazyn”, „Men’s Health”, „Playboy”, „Logo”,„Exclusive”, „Chic”), oraz działania w internecie (współpraca z blogerkami modowymi, konkurs w serwisie stylizacyjnym Allani.pl, kreacja na portalach modowych Agory - Groszki, Avanti24, Lula, oraz kampania odsłonowa w serwisach Wizaz.pl i Polki.pl).
Wywiad z Adrienem Brody dla Lacoste:
Materiał “making of”:
Dołącz do dyskusji: „Unconventional Chic” - Adrien Brody w kampanii Lacoste (wideo)