SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC promuje pakiety z kanałami HD

Sieć kablowa UPC Polska prowadzi działania promocyjne nowej oferty pakietowej z kanałami HD, która została wprowadzona 12 kwietnia br.

Kampania obejmuje telewizję (TVN 24, TVN 7, TV Puls), prasę („Metro”), internet  (Poczta.interia.pl, Rp.pl, Onet.pl, iplex.pl i ipla.pl, serwisy Mediów Regionalnych) oraz  warszawskie metro. Prowadzone są także działania z użyciem materiałów BTL – plakatów, ulotek i naklejek.

Kreację internetową przygotowała agencja Byss, a materiały drukowane wykonała agencja Arip Next. Zakup mediów powierzono firmie Media Vest.

Kampania ma potrwać do końca kwietnia, ale może zostać też przedłużona. Będzie to zależało od jej efektów.

Dołącz do dyskusji: UPC promuje pakiety z kanałami HD

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ryszard
Z zadowoleniem przeczytałem tę informację. Ubolewam jednak, że UPC nie ma w swojej ofercie TVP Sport. Ogromna niechęc kierownictwa do tego programy, czy inne przyczyny?
odpowiedź