„Upiekłam domowe ciasto” - dziecięca relacja reklamuje margarynę Palma (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa margaryny Palma (produkowanej przez Z.T. Bielmar) związana z Wielkanocą. Akcję - obejmującą telewizję, internet, prasę i outdoor - przygotowały i realizują firmy Innovations Communications Group i Zaza Media.
W reklamach prezentowane są mazurki i babki pieczone z wykorzystaniem margaryny Palma. W 15-sekundowym spocie kilkuletnia dziewczynka opowiada o wypiekach, które przygotowuje pozostałym domownikom jej mama.
Celem kampanii, prowadzonej pod znanym z poprzednich reklam Palmy hasłem „Upiekłam domowe ciasto”, jest promocja tej margaryny w formie kostki w kontekście domowych wypieków przygotowywanych przed Wielkanocą.
Akcja reklamowa zaczęła się 3 marca i potrwa miesiąc. Obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne), internet, prasę (pisma kobiece i poradnikowe) oraz outdoor.
Kreacją reklam zajęła się agencja Innovations Communications Group, natomiast za planowanie i zakup mediów oraz działania PR odpowiada agencja Zaza Media.
Dołącz do dyskusji: „Upiekłam domowe ciasto” - dziecięca relacja reklamuje margarynę Palma (wideo)