Urodzinowe wydanie 'Elle' z większą objętością
W piątek 9 października br. do sprzedaży trafiło listopadowewydanie miesięcznika "Elle" (Burda Media Polska), które jestjednocześnie wydaniem urodzinowym. Tytuł obchodzi bowiem właśnie15-lecie swojego ukazywania się na polskim rynku.
Jubileuszowy numer "Elle" ma zwiększoną do 244 stron objętość(zwykle pismo liczy ok. 200 stron) i znalazły się w nim materiałyspecjalne. Jest m.in. sesja urodzinowa "Moje 15 lat z Elle", wktórej gwiazdy opowiadają za co cenią magazyn oraz w jaki sposóbprzyczynił się on do ich rozwoju. W numerze znaleźć można też m.in.zdjęcia najlepszych okładek "Elle" w historii, opisnajgłośniejszych wydarzeń i najważniejszych nazwisk ostatniego15-lecia., a także konkurs dla czytelników. W ramachurodzin pisma 15 polskich projektantów zaprojektowało15 sukien,które zostaną zlicytowane na aukcji, a dochód z licytacji zostanieprzekazany na stypendia dla studentek nauk matematycznych iścisłych.
Numer urodzinowy "Elle" ukazał się w nakładzie 120 tys.egz. i normalnej cenie 7,40 zł. Wspiera go kampaniapromocyjna w radiu (Radio PiN, radio Kolor), w internecie (Lula.pl, Groszki.pl, Domosfera.pl, Snobka.pl, Luxlux.pl,Kafeteria.pl i Wp.pl) oraz tytułach prasowych Burdy. Dodatkowo narogu ulic Chmielnej i Brackiej w Warszawie zawisła siatka owymiarach 29,8 x 9 m promująca wydanie. Kampanię przygotował izaplanował dział marketingu Burda Media Polska .
Średnia sprzedaż ogółem "Elle" w okresie od stycznia do lipcabr. wyniosła 69 435 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe wydanie 'Elle' z większą objętością