US Pharmacia uhonorowana
US Pharmacia jako pierwsza firma w Polsce została uhonorowana międzynarodową nagrodą Magellan Awards 2004
Nagrodę w międzynarodowym konkursie branży marketingowej organizowanym przez LACP (League of American Communications Professionals) otrzymała ogólnopolska społeczno-edukacyjna kampania public relations "Zdrowe Zatoki" prowadzona dla marki Ibuprom Zatoki.
Firmie US Pharmacia przyznano nagrodę Brązowego Magellana za kampanię "Zdrowe Zatoki". Jurorzy konkursu - przedstawiciele amerykańskiej organizacji LACP - wybrali kampanię PR prowadzoną dla marki Ibuprom Zatoki spośród ponad 300 zgłoszeń z całego świata. Kryteria obejmowały m.in. ocenę przyjętej strategii, jakości i rzetelności realizacji kampanii, jak również jej skuteczności. Jest to pierwsza nagroda przyznana przez LACP polskiej firmie.
"Międzynarodowe uznanie środowiska w postaci nagrody Magellana jest dla nas dużym wyróżnieniem. Doceniamy ją tym bardziej, że rynek PR na Zachodzie jest nieporównanie bardziej rozwinięty niż z Polsce. Ta nagroda to dla nas kolejny dowód, że wszystkie działania podejmowane przez US Pharmacia są na światowym poziomie i wyznaczają trendy na polskim rynku komunikacji marketingowej" - powiedziała Elżbieta Hoffman, Brand PR Manager w US Pharmacia.
Zdobycie nagrody w kategorii Product/Service Communications: Consumer zadecydowało o umieszczeniu kampanii "Zdrowe Zatoki" w rankingu "Top 50 Publicity Campaigns". Program "Zdrowe Zatoki" znalazł się na 40 miejscu wśród 50 najlepszych na świecie kampanii PR zrealizowanych w 2004r. wybieranych spośród wszystkich kategorii.
"Ze względu na niską świadomość problemu bólów zatok w polskim społeczeństwie, od samego początku uznaliśmy działania PR za jeden z najważniejszych filarów komunikacji konsumenckiej produktu Ibuprom Zatoki. Stworzyliśmy rozbudowany program edukacyjny, którego zadaniem było uświadamianie Polakom na czym polega specyfika bólów zatok, prezentowaliśmy sposoby radzenia sobie z tą niewątpliwie uciążliwą przypadłością. Program w pełni zrealizował stawiane przed nim cele zarówno społeczne jak i marketingowe, tym większa jest nasza satysfakcja z przyznanego wyróżnienia". - Mateusz Lesiński, Senior Brand Manager marki Ibuprom w US Pharmacia.
Nagrodzona kampania "Zdrowe Zatoki" jest opracowana i realizowana we współpracy z agencją On Board PR. Celem trwającego już dwa lata ogólnopolskiego programu PR jest edukacja społeczeństwa na temat schorzeń zatok i zagrożeń wynikających z powikłań nie leczonych bólów zatok. Kampania ma również na celu edukację na temat pierwszego na polskim rynku preparatu przeznaczonego dla osób cierpiących na bóle zatok - Ibupromu Zatoki. Program jest prowadzony przy wykorzystaniu szeregu działań; m.in. podjęto współpracę z autorytetami medycznymi - Radą Programową, opublikowano bezpłatne materiały edukacyjne, zorganizowano cykl bezpłatnych konsultacji laryngologicznych, stworzona stronę internetową www.zdrowezatoki.pl, jak również specjalną infolinię uruchamianą w trakcie trwania konsultacji laryngologicznych.
Dołącz do dyskusji: US Pharmacia uhonorowana