Usługa TV 360° w ofercie Havas Media Group
Agencja mediowa Havas Media Group wprowadziła do swojej oferty nową usługę - TV 360°.
HMG uzasadnia, że TV 360° to usługa, która powstała z potrzeby odpowiedzi na problem obecnej fragmentaryzacji rynku mediowego, jeśli chodzi o urządzenia, na jakich konsumowane są przez odbiorców treści telewizyjne.
Jak podano w komunikacie "problem jest zbliżony do sytuacji, która miała miejsce kilkanaście lat temu, w momencie, kiedy na rynku telewizyjnym pojawiło się kilkadziesiąt nowych stacji telewizyjnych. W odpowiedzi na to wyzwanie, stacje o niewielkiej oglądalności, zostały skupione w duże pakiety stacji tematycznych. W dobie dzisiejszego rozproszenia formy konsumpcji treści telewizyjnych, istnieje podobna potrzeba. Dlatego zamiast docierać do pojedynczych użytkowników w ramach osobnych kampanii, usługa TV 360° daje możliwość dotarcia do wielu użytkowników w ramach jednej kampanii z pełną kontrolą nad wspólnym zasięgiem i innymi kluczowymi dla działań KPI".
- TV 360° daje przede wszystkim reklamodawcom możliwość wykorzystania pełnego potencjału działań zarówno w telewizji linearnej, jak i video online poprzez dostęp do wysokojakościowego contentu stacji telewizyjnych. I to niezależnie od urządzenia, na którym ta treść jest konsumowana przez odbiorcę czy też od formy dostarczenia "sygnału" – sieci kablowej, telewizji naziemnej lub z wykorzystaniem aplikacji internetowych. Dzięki temu, reklamodawcy są w stanie w sposób dynamiczny odpowiadać na zmieniające się trendy w konsumpcji kontentu telewizyjnego, zapewniając sobie znacząco bardziej efektywne dotarcie do grup celowych, a w wielu przypadkach dotarcie do zupełnie nowych odbiorców, którzy nie korzystają lub bardzo rzadko korzystają z telewizji linearnej - komentuje Sergiusz Geller, video director w Havas Media Group.
Cały proces raportowania bazuje na panelu telemetrycznym AGB Nielsen oraz pełnym monitoringu działań w obszarze dvgital, w ramach technologii uzgodnionych z klientem. Proces optymalizacji oraz raportowania wsparty jest natomiast autorskim narzędziem Havas Media Group. Oferta TV 360° obejmuje swoim zasięgiem wszystkie największe grupy telewizyjne.
Dołącz do dyskusji: Usługa TV 360° w ofercie Havas Media Group