Użytkownicy komórek wybredni wobec reklam
Tylko 30 procent amerykańskich użytkowników komórek twierdzi, żeotrzymało reklamę na swój telefon - wynika z badania firmy HarrisInteractive.
Właściciele telefonów komórkowych mają określone preferencje codo rodzajów reklam, jakie mogliby zaakceptować. Największympowodzeniem cieszą się sponsorowane linki tekstowe, następniereklamy dźwiękowe słuchane podczas oczekiwania na odebraniepołączenia przez drugą osobę oraz smsy z reklamą od firmy.
Jednak aż 68 procent respondentów stwierdziło, że kasujeotrzymane reklamy na swój telefon komórkowy. 27 procent nie robi znimi nic, a tylko 10 procent podejmuje pozytywne dla reklamodawcówdziałanie.
Firma eMarketer szacuje, że wydatki na mobilne reklamy wzrosną z421 milionów dolarów w ubiegłym roku do 4,8 miliarda dolarów w roku2011.
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy komórek wybredni wobec reklam