Value Media i Synerise partnerami strategicznymi
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) zaczął partnerstwo strategiczne z firmą Synerise analizującą dane o zachowaniach zakupowych i wpływie na nie działań marketingowych.
- Do tej pory budowaliśmy naszą przewagę kompleksowo, łącząc wszystkie działania online poprzez użycie platformy technologicznej Double Click. Cieszymy się, że dzięki partnerstwu z Synerise możemy pójść dalej i zaoferować naszym klientom pełne mierzenie zaangażowania konsumentów zarówno internetowych i stacjonarnych - uzasadnia Kamil Wiszowaty, dyrektor zarządzający Value Media.
- Każdy zna efekt ROPO (Research online Purchase offline). Platforma Synerise umożliwia dokładne mierzenie efektywności całej komunikacji, odpowiadając na pytanie, jaki był wpływ reklamy online na sprzedaż w sklepie stacjonarnym. Korzystamy już z platformy Synerise we współpracy z naszymi klientami i mamy pierwsze sukcesy za sobą - opisuje.
Synerise zarządza platformą zbierającą i analizującą dane zarówno w internecie (kampanie email, push, sms), jak i w tradycyjnych kanałach komunikacji (wifi, sklepy stacjonarne). Celem jest zwiększanie efektywności działań marketingowych poprzez spersonalizowaną komunikację z klientami, automatyzację marketingu oraz rozwój programów lojalnościowych.
- Współpraca z Value Media w ramach Group One to dla nas prawdziwa przyjemność. Połączenie sił obu przedsiębiorstw wraz z technologią, jaką współtworzymy w Synerise, daje ogromne możliwości reklamowe, ale także oszczędności dla klientów - przekonuje Paweł Kukuła, chief business development officer Synerise.
Dołącz do dyskusji: Value Media i Synerise partnerami strategicznymi