Value Media przejmuje od Media Direction i ClickAd obsługę Grupy AXA w internecie
Dom mediowy Value Media (należący do Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową w internecie wszystkich spółek należących do Grupy AXA w Polsce. Poprzednio zajmowały się tym firmy Media Direction i ClickAd.
Value Media będzie odpowiadać dla firm Grupy AXA za prowadzenie kampanii reklamowych w internecie. Ponadto będzie zajmować się analityką i kreacją reklam. Umowa została podpisana na dwa lata.
O zlecenie w przetargu starało się dziewięć firm, Grupa AXA nie podała ich nazw. Poprzednio była obsługiwana mediowo w internecie przez agencje Media Direction i ClickAd.
- Współpraca z jedną agencją obsługującą wszystkie nasze spółki daje nam pewność, że otrzymamy kompleksowe wsparcie dla naszej strategii w coraz większej mierze opartej o ofertę produktową i obsługę klientów w kanałach online - uzasadnia Mariusz Skoczek, dyrektor ds. digital i e-commerce z AXA.
Dołącz do dyskusji: Value Media przejmuje od Media Direction i ClickAd obsługę Grupy AXA w internecie