SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Vectra wdraża rozwiązanie GenAI w obsłudze klienta

Vectra, jedna z największych sieci kablowych w Polsce, wprowadza autorskie narzędzie wykorzystujące generatywną sztuczną inteligencję do pogłębionej analizy rozmów z klientami. Technologia, oparta na Google Cloud, automatycznie analizuje 100 proc. rozmów w czasie rzeczywistym. Operator podaje, że ma to poprawić jakość obsługi i efektywność sprzedaży.

Rozwiązanie CallAI ma zapewniać kompleksową analizę wszystkich rozmów z Klientami w czasie rzeczywistym w oparciu o model AI do przetwarzania języka naturalnego. System korzysta z zaawansowanych algorytmów do automatycznej identyfikacji obszarów wymagających udoskonalenia, umożliwiając natychmiastową reakcję na pojawiające się wyzwania w obsłudze klienta.

Dlaczego operator stawia na sztuczną inteligencję?

W przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań, które wymagają złożonej konfiguracji reguł i dużego zespołu do obsługi, CallAI ma działać autonomicznie i być zarządzany przez niewielką liczbę osób. Dzięki temu znacząco ma wrosnąć efektywność obsługi, co powinno przełożyć się na wyższy poziom satysfakcji i lojalności klientów. W dodatku CallAI systematycznie optymalizuje procesy sprzedażowe poprzez analizę skuteczności różnych strategii komunikacji i identyfikację najlepszych praktyk.

Zobacz także: Polska stawia własną fabrykę AI. "Suwerenność technologiczna"

- Konsekwentnie inwestujemy w poprawę Customer Experience i analizę potrzeb naszych Klientów – powiedział Grzegorz Gwoźdź, Enterprise Architect w Grupie Vectra. - Rozwiązanie, które stworzyliśmy, pomaga zlokalizować nawracające problemy na bieżąco, tak by rozwiązywać je systemowo. Zapewnia również zgodność z wewnętrznymi regulacjami firmy i optymalizuje komunikację marketingową. W efekcie nasi Klienci otrzymują szybką i skuteczną pomoc oraz usługi lepiej dopasowane do swoich potrzeb – dodał.

Zobacz także: Zmiany na liście kanałów Vectry. Usunięto niepotrzebne stacje

Vectra twierdzi, że system przynosi wymierne rezultaty. Konwersja sprzedażowa jest wyższa w przypadku klientów z wysokim wskaźnikiem zadowolenia. Dodatkowo, system wprowadza innowacyjne podejście do zarządzania call center poprzez automatyczne planowanie pracy konsultantów w oparciu o przewidywane natężenie ruchu, co przekłada się na efektywniejsze wykorzystanie zasobów i krótszy czas oczekiwania Klientów na połączenie. CallAI umożliwia także automatyczne generowanie grafików, co ma bezpośredni wpływ na optymalizację obsługi.

Zobacz także: Nowy kanał w ofercie Vectry

Firma planuje udostępnić swoje rozwiązanie jako usługę komercyjną dla zewnętrznych podmiotów. System został doceniony podczas tegorocznego Google Cloud Summit Poland, gdzie Vectra otrzymała prestiżową nagrodę AI Impact 2024. 

Dołącz do dyskusji: Vectra wdraża rozwiązanie GenAI w obsłudze klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl