VeloBank po rebrandingu promuje się jako "bank pozytywnych wartości"
VeloBank (dawny Getin Noble Bank) wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest "Świat bardziej Velo". 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa VeloBanku.
Pod koniec września BFG rozpoczął przymusową restrukturyzację Getin Noble Banku. Jego działalność 3 października została przeniesiona do Banku BFG, którego właścicielem od 3 października jest obok BFG także System Ochrony Banków Komercyjnych (SOBK), utworzony przez osiem największych banków komercyjnych działających w Polsce. SOBK objął 49 proc. akcji utworzonego przez fundusz Banku BFG SA, a pozostałe 51 proc. ma BFG. W połowie października sąd zarejestrował zmianę nazwy na VeloBank
– Jako nowa marka na polskim rynku startujemy z czystą kartą i rozpoczynamy z zupełnie świeżym podejściem do komunikacji. Zapraszamy klientów do świata, w którym bankowanie przynosi korzyści i jednocześnie pomaga w spokojnym myśleniu zarówno o codzienności, jak i przyszłości. Tworząc nasze produkty stawiamy na bezpieczeństwo, mobilność i nowoczesność: to są te elementy, które cenione są dzisiaj najbardziej. Nasze logo z kolei odzwierciedla elastyczność w dopasowywaniu do bieżących potrzeb, często również bardzo dynamicznie się zmieniających – mówi Adam Marciniak, wiceprezes zarządu p.o. Prezesa Zarządu VeloBank.
Nowe logo i kampania VeloBanku
Nowy logotyp VeloBanku to cztery kwadraty, które odzwierciedlają najważniejsze wartości i filary rozwoju banku - nowoczesność, transparentność, zrozumienie i bezpieczeństwo.
Podstawowy logotyp występuje w układzie kwadratowym, ale adaptuje się w zależności od potrzeb również do formy poziomej belki. Podkreśla to elastyczność VeloBanku. Charakterystyczny, nasycony odcień zieleni wspiera „zielone” aspiracje nowej marki.
VeloBank od 16 listopada prowadził kampanię teaserową, która 21 listopada zmieniła się w kampanię wizerunkową, a od 28 listopada zostanie wzmocniona przez kampanię produktową, prezentującą VeloKonto jako flagowy produkt związany z rebrandingiem.
Działania będą prowadzone w telewizji (spot 15” w stacjach ogólnopolskich), prasie, radiu oraz internecie. Obejmie również reklamę zewnętrzną.
Za kreację odpowiada agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Human Ark. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc. Planowane są kolejne odsłony kampanii marketingowych.
Dołącz do dyskusji: VeloBank po rebrandingu promuje się jako "bank pozytywnych wartości"