Veneo dla Lion Fitness
Agencja interaktywna Veneo wygrała przetarg na realizację portalu internetowego firmy Lion Fitness.
Do zadań agencji należy analiza biznesowa i marketingowa projektu internetowego, zaprojektowanie funkcjonalno-biznesowe systemu oraz jego produkcja. Veneo będzie również odpowiedzialne za kampanię marketingową portalu lionfitness.pl.
Tematyka portalu będzie koncentrowała się wokół zagadnień związanych ze zdrowiem, odchudzaniem i aktywnością fizyczną. Osoby odwiedzające portal będą mogły uzyskać bezpłatną analizę stanu zdrowia, m.in. pomiary BMI, wagi idealnej BM, tkanki tłuszczowej, obciążenia treningowego. Za pomocą specjalnych aplikacji opracowywane będą indywidualne programy dietetyczne i treningowe dla zarejestrowanych użytkowników, którzy będą instruowani na bieżąco o kolejnych etapach treningów za pośrednictwem poczty e-mail oraz SMS. Aplikacje będą także weryfikowały postępy użytkowników w ćwiczeniach dzięki kwestionariuszom. Odwiedzający portal uzyskają dostęp do bazy ponad 1500 instruktażowych filmów video dotyczących ćwiczeń fizycznych, przyrządzania zdrowej żywności oraz rehabilitacji.
Portal jest drugim projektem realizowanym przez Veneo dla Lion Fitness. Wcześniej agencja stworzyła system identyfikacji wizualnej marki.
Dołącz do dyskusji: Veneo dla Lion Fitness