ViacomCBS uruchamia firmę VIS Kids do produkcji treści dla dzieci. Na czele Nina Hahn
Koncern ViacomCBS uruchomił w swoich strukturach firmę VIS Kids, która zajmie się produkcją treści dla dzieci i młodzieży. Materiały mają być przeznaczone głównie dla firm zewnętrznych, VIS Kids jest kierowana przez Ninę Hahn, szefową rozwoju Nickelodeon International.
Koncern medialny ViacomCBS powstał w grudniu 2019 r. z połączenia firm Viacom oraz CBS. Szefową ViacomCBS została Shari Redstone, córka zmarłego niedawno Sumnera Redstone’a, głównego udziałowca koncernu.
Czytaj także: ViacomCBS chce większej różnorodności rasowej przy produkcjach
VIS Kids z treściami dla dzieci
Teraz poinformowano, że w ramach struktur ViacomCBS International Studios (VIS) została uruchomiona firma producencka o nazwie VIS Kids.
VIS Kids ma się zajmować produkowaniem krótszych i dłuższych form przeznaczonych dla dzieci i młodzieży, które z jednej strony mają być w ofercie ViacomCBS, jednak będą także oferowane zewnętrznym partnerom firmy i nadawcom.
Wśród treści proponowanych przez VIS Kids znajdą się m.in. seriale aktorskie i animowane, a także propozycje edukacyjne kierowane do różnych grup wiekowych wśród dzieci i młodzieży.
Na czele VIS Kids stanęła Nina Hahn, obecna szefowa rozwoju i treści w Nickelodeon International. Będzie ona odpowiedzialna zarówno za nadzorowanie produkcji VIS Kids, jak też za globalną sprzedaż tych treści.
Czytaj także: Olivier Jollet nowym dyrektorem w ViacomCBS Networks International. Odpowiada za produkty cyfrowe w regionie EMEAA
Dołącz do dyskusji: ViacomCBS uruchamia firmę VIS Kids do produkcji treści dla dzieci. Na czele Nina Hahn