Viaplay zatrudnił managerkę marketingu. Wcześniej pracowała w HBO Max
Kamila Jędrzejczak, dotąd związana z zespołem HBO Max, dołączyła do zespołu Viaplay Group w Polsce. Objęła nowo utworzoną funkcję marketing project managera - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kolejne wzmocnienie w polskim biurze Viaplay.
Jędrzejczak w Viaplay Group będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację kampanii marketingowych D2C zarówno ATL, jak i BTL.
Kamila Jędrzejczak przez ostatnie lata związana była z europejskim zespołem HBO Max, gdzie pełniła funkcję social media sales managera i była odpowiedzialna za realizację kampanii w mediach społecznościowych na polskim rynku, m.in. za wprowadzenie marki HBO Max oraz kampanie dla takich tytułów jak: „Odwilż”, „Ród smoka”, „The Last Of Us”, czy „#BringBackAlice”. Wcześniej pracował w takich firmach, jak Sephora czy Dentsu Aegis Network.
W Viaplay Kamila Jędrzejczak podlega Trine Faber, VP Marketing & Communications, Continental Europe & Baltics w Viaplay Group.
Kolejne osoby dołączają do Viaplay
Dołączenie nowych osób to efekt szeroko zakrojonej rekrutacji związanej z rozwojem Viaplay w Polsce, która ma zwiększyć zatrudnienie w polskim biurze firmy, tworząc nowe stanowiska.
Platforma streamingowa Viaplay na koniec grudnia ub.r. miała 7,32 mln subskrybentów, z czego ponad 1,2 mln w Polsce. W minionym kwartale Viaplay zyskała netto 890 tys. subskrybentów, z czego 396 tys. w Skandynawii, a 494 tys. na pozostałych rynkach. W zeszłym kwartale przychody z Viaplay zwiększyły się rok do roku o 85,9 proc. do 2,23 mld koron szwedzkich i stanowiły już 48 proc. łącznych wpływów Viaplay Group.
W Polsce Viaplay działa od sierpnia 2021 roku. Transmituje rozgrywki Bundesligi, Premier League, gale KSW, a od niedawna także wyścigi Formuły 1. Towarzyszyła temu zmiana cennika. Zamiast jednego pakietu kosztującego 34 zł miesięcznie są dostępne trzy. Najdroższym jest Total, który kosztuje 55 zł miesięcznie i obejmuje wszystkie transmisje, filmy, seriale i programy. Pakiet Medium za 40 zł nie obejmuje Formuły 1, Premier League i gal KSW. Najtaniej, bo za 15 zł można wykupić pakiet z filmami i serialami.