Vision&People ma nowych liderów
Małgorzata Giża, Ada Hertmann i Sebastian Pabiszczak awansowali na stanowiska head'ów w agencji Vision & People. Każde z nich stoi obecnie na czele teamów: dwóch kreatywnych i jednego odpowiadającego za ofertę social i paid mediów.
Małgorzata Giża jako senior graphic designer w nowej funkcji będzie odpowiadać za team kreatywny zapewniający kompleksowe wsparcie dla marki Duży Ben i Kompanii Piwowarskiej.
Ada Hertmann – również senior graphic designer – będzie liderem zespołu pracującego dla klientów branży automotive oraz dla nowej marki z branży FMCG, której obsługę agencja właśnie rozpoczęła w ramach wygranego przetargu. Oba teamy kreatywne podlegają Marcie Glapińskiej, zarządzającej działem concept & design.
Sebastian Pabiszczak obejmował wcześniej stanowisko senior social media managera. Obecnie będzie odpowiadał za pracę 3 osobowego zespołu, odpowiedzialnego za kompleksową obsługę social mediów (planowanie, produkcję i moderację), a także za działania związane z planowaniem i zakupem mediów. Team ten jest częścią działu strategy & media zarządzanego przez Przemysława Guzika.
Dołącz do dyskusji: Vision&People ma nowych liderów