Awans grupy kreatywnych w VML
Joanna Paździórko awansowała na stanowisko creative director w dziale kreacji agencji VML. Na stanowisko creative lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski. Do agencji dołączył także Adam Głowacki, nowy creative lead.
Joanna Paździórko z branżą związana jest od 13 lat, a w VML pracuje od 2017 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach Saatchi&Saatchi IS, Havas oraz Walk. Na swoim koncie ma projekty nagradzane na konkursach branżowych: KTR, Innovation, Effie, Złote Spinacze, Global Media Awards.
Zobacz: VML awansuje Urszulę Zielińską, dołącza Bartosz Teresiak
Awanse w dziale kreacji VML
Stanowiska creative lead po awansie objęli Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas oraz Grzegorz Karwowski.
Kamila Klasa przez ostatnie osiem lat pracowała z takimi markami jak Samsung, Danone, IKEA czy Durex, dla którego zdobyła swojego pierwszego Lwa w Cannes.
Jarosław Michalski to absolwent socjologii na UW i ASP w Łodzi. Od 2019 roku związany z VML, wcześniej rozwijał swoje umiejętności w 180heartbeats i McCann. Nagradzany w konkursach KTR, Innovation, Goden Drum i Effie.
Miłosz Zdunek jest związany z branżą reklamową od ponad 10 lat. Tworzył i projektował kampanie dla takich klientów jak Max (HBO), Netflix, CD Projekt Red, Lay’s, Wyborowa, adidas i Samsung. Zwycięzca polskiej edycji Young Creatives w kategorii Design oraz pierwszej edycji konkursu Design Wars.
Paweł Tomas w VML jest od 2016 roku. Z marketingiem i reklamą interaktywną związany od ponad 20 lat. Zaczynał w 1999 roku w TP Internet, gdzie w 2001 pracował przy pierwszej transmisji Big Brothera online. Pracował m. in. dla AXA, 3M, Samsung, Sony, Michelin, L’Oreal, Philips, Tymbark, Play, Burger King, Ford, IKEA, T-Mobile, Orlen, Nestlé, Logitech. Publikował w: Logolounge, Graphic Design USA. Ma na swoim koncie nagrody branżowe, jak KTR i Effie.
Zobacz: VML wypromuje nowy produkt Garniera
Grzegorz Karwowski w branży reklamowej działa od kilkunastu lat. Pracował w największych agencjach sieciowych i lokalnych, jak: DDB, Y&R, K2, McCann, Plej. Tworzy rozpoznawalne kampanie zintegrowane (jak PKO BP Organizm, UPCeusz, TheCathlons). Na swoim koncie ma liczne nagrody KTR i Mixx Awards.
Ponadto do działu kreacji agencji VML dołączył Adam Głowacki, który także objął stanowisko creative lead. Wspólnie z zespołem McCann i Mastercard zdobył Black Pencil D&AD oraz 12 Lwów w Cannes za kampanie WhereToSettle i RoomForEveryone.
Wcześniej, współpracując z Hutą 19 i Żubrem, przyczynił się do powiększenia Biebrzańskiego Parku Narodowego, co przyniosło mu kilka nagród KTR. Adam ma także na swoim koncie pracę w agencjach Leo Burnett i The&Partnership, gdzie realizował kampanie dla klientów takich jak Samsung, Toyota czy Biedronka. Jest autorem rebrandingu „Dziennika Gazety Prawnej” i layoutu „Magazynu na Weekend”, dla którego regularnie tworzy ilustracje – kolaże.
Dołącz do dyskusji: Awans grupy kreatywnych w VML