Volvo prowadzi globalny przetarg mediowy, budżetu broni Mindshare
Marka samochodów Volvo rozpoczyna przetarg na globalną obsługę mediową. Walka będzie toczyć się o budżet szacowany na 353 mln funtów. Klienta broni Mindshare (GroupM/WPP), który pracuje dla marki od 25 lat.
Agencja Mindshare obsługuje budżet mediowy Volvo od 1999 roku, kiedy to przejęła je od PHD, wówczas nazywanego New PHD.
Według Comvergence globalne wydatki netto Volvo na media w 2023 r. wyniosły 448,7 mln dolarów. Obecny przetarg ma charakter globalny i obejmuje wiele rynków, w tym m.in. USA, Chiny, Wielką Brytanię.
Przetarg koordynuje firma MediaSense.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W 2013 roku marka Volvo wybrała agencję Grey London na swojego globalnego partnera kreatywnego, ale w 2015 r. rozpoczęło współpracę z większą liczbą lokalnych agencji na kluczowych rynkach. Grey London nadal współpracuje z marką w Wielkiej Brytanii.
Dołącz do dyskusji: Volvo prowadzi globalny przetarg mediowy, budżetu broni Mindshare