SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W 2009 roku spadła sprzedaż tygodników opinii

Największe tygodniki opinii zamknęły 2009 r. spadkiem sprzedaży. Liderem była "Polityka", najwięcej - 22 proc. - stracił "Przekrój" a wzrosła sprzedaż tylko "Gościa Niedzielnego"  - raport Wirtualnemedia.pl.

Sprzedaż ogółem "Polityki" w 2009 r. wyniosła 144 581 egz., czyli o 5 proc. mniej niż w 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Tuż za "Polityką" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 136 346 egz. (wzrost o 5 proc.).

Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 110 211 egz. (spadek o 9 proc.). Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miał sprzedaż mniejszą o 12 procent niż w 2008 roku. Największy spadek sprzedaży zanotował jednak piąty “Przekrój” - aż 22 procent.
 

  2009 2008
ZKDP średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Polityka 209 403 144 581 230 093 152 348
Gość Niedzielny 194 713 136 346 184 139 130 500
Newsweek Polska 185 072 110 211 209 472 121 136
Wprost 187 180 98 528 213 642 112 865
Przekrój 96 264 46 632 131 573 59 095
Przewodnik Katolicki 32 446 28 281 33 018 28 571
Przegląd 68 293 22 393 71 833 24 138
Tygodnik Powszechny 39 766 19 009 48 922 20 425

Dołącz do dyskusji: W 2009 roku spadła sprzedaż tygodników opinii

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
db
gdzie w tym zestawieniu tygodnik opinii NIE?
0 0
odpowiedź
User
luxx
to sa dane Zwiazku Kontroli Dystrybucji Prasy, a nie papieru toaletowego
0 0
odpowiedź