W górę cennik reklamowy TVP. Najdroższe „M jak miłość”, dużo tańsze „Ranczo”
W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na marzec najdroższe są spoty przy serialu „M jak miłość”, między „Wiadomościami” i „Sportem” oraz przy meczach piłkarskiej reprezentacji. W TVP1 i TVP2 spoty są średnio o 7,5 droższe niż przed rokiem.
Zgodnie z marcowym cennikiem reklamy przy „M jak miłość” kosztują od 72,9 do 84,5 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu na reklamę przy serialu trzeba było wydać nieco więcej - od78 do 87,1 tys. zł.
Tańszy dla reklamodawców jest inny popularny serial TVP2 - „Barwy szczęścia”, przed którym reklama kosztuje 74,4 tys. zł, a po - 51 tys. zł (rok temu ceny takich spotów wynosiły od 44,8 do 64,6 tys. zł). Na reklamę przy „Na dobre i na złe” trzeba wydać maksymalnie 69,1 tys. zł (czyli aż o 30,7 tys. zł więcej niż przed rokiem), a na spot przy „Rodzinka.pl” - najwyżej 53,3 tys. zł.
Wśród seriali TVP1 najdroższy reklamowo jest „Ranczo”, którego nowe odcinki będą emitowane w niedziele po godz. 20. Spot przed serialem kosztuje 71 tys. zł, przy czym jest to aż o 18,5 tys. zł mniej niż rok wcześniej.
Ceny reklam w dwóch blokach między niedzielnym wydaniem głównym „Wiadomości” a serwisem sportowym wynoszą od 76,7 do 79,5 tys. zł (przed rokiem było to od 79,7 do 80,6 tys. zł).
Z kolei spoty w przerwach dwóch meczów piłkarskiej reprezentacji Polski (z Ukrainą i San Marino), które TVP1 będzie transmitować 22 i 26 marca, kosztują 76,7 tys. zł. Za reklamę w przerwie meczu Ligi Mistrzów trzeba zapłacić maksymalnie 67,5 tys. zł, a przy zawodach w skokach narciarskich - 63,5 tys. zł.
Cena spotu przed sobotnim show „The Voice of Poland” w TVP2 wynosi 26,6 tys. zł, czyli minimalnie mniej niż rok temu przy emitowanej w tym paśmie „Bitwie na głosy”. Droższe są reklamy przy niedzielnych odcinkach „Jaka to melodia?” w TVP1, które kosztują od 36 do 40,5 tys. zł.
Na spot przed programem Tomasza Lisa trzeba wydać 44,2 tys. zł (4,4 tys. zł więcej niż rok wcześniej), przed „Magazynem Ekspresu Reporterów” - 51,4 tys. zł (13 tys. zł więcej niż przed rokiem), a przed „Po prostu” Tomasza Sekielskiego - 25,9 tys. zł (rok temu program nie był emitowany).
Telewizja Polska ogłosił marcową ofertę reklamową jako pierwszy z głównych nadawców tv. W piątek i poniedziałek można rezerwować czas wprost z cennika, na wtorek zaplanowano buking pakietów ratingowych, a na środę - buking pakietów KZP.
Dołącz do dyskusji: W górę cennik reklamowy TVP. Najdroższe „M jak miłość”, dużo tańsze „Ranczo”
tradycyjne nasze koltuny karmione glupota tradycji i coraz bardziej oglupiale, juz nawet
swoje rytualy wymyslaja,byle czyms sie popisac i zająć,