W Polsacie w lutym reklamy najdroższe przy „Mega Hicie” i „Idolu”
Z oferty reklamowej Polsatu na luty br. wynika, że najwyżej w ramówce stacji wyceniono reklamy przy paśmie filmowym „Mega Hit” oraz powracającym na jej antenę po wielu latach muzycznym show „Idol”.
W lutym ramówka Polsatu w tzw. prime time bazować będzie głównie na emisji filmów. Tradycyjnie już najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy filmach z cyklu „Mega Hit” emitowanych w poniedziałkowe wieczory. Maksymalna kwota, jaką trzeba zapłacić w tym paśmie wynosi 52 tys. zł za 30 sek. reklamę (cena netto, bez rabatów). W ub.r. maksymalna cena przy tym cyklu sięgała 38,9 tys. zł.
Jedyną nowością, która pojawia się w ofercie programowej jest muzyczny show „Idol”, który wraca do Polsatu po wielu latach przerwy. Zainteresowani obecnością reklamową przy tej premierze marketerzy muszą się liczyć z wydatkiem 44,3 tys. zł za emisję 30 sek. filmu.
W porównaniu z lutym ub.r. w tym roku w Polsacie zdrożały reklamy przy serialach „Pierwsza miłość” i „Świat według Kiepskich”. Przy pierwszej produkcji - z 37,6 tys. zł w ub.r. do 43,2 tys. zł w tym roku. Przy drugiej natomiast podwyżka była znacznie mniejsza - z 35,6 do 36,5 tys. zł.
Reklama przy „Wydarzeniach” to wydatek rzędu nawet 42,6 tys. zł w dni powszednie (39,3 tys. zł w ub.r.) i 34,2 tys. zł w niedziele (w ub.r. 36,3 tys. zł).
Cena spotu przy serwisie sportowym wynosi z kolei 43,1 w dni powszednie (w ub.r. 39,3 tys. zł) i 45,5 tys. zł w niedzielne wieczory (przed rokiem 48,7 tys. zł), a przy prognozie pogody odpowiednio: 42,6 tys. zł i 49 tys. zł (w ub.r. 37,6 tys. zł i 50,4 tys. zł).
Polsat Media opublikował cennik reklam na luty w tym samym czasie co TVN Media. Dzień wcześniej swoją ofertę przedstawiło Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.
Dołącz do dyskusji: W Polsacie w lutym reklamy najdroższe przy „Mega Hicie” i „Idolu”