Animowane zwierzęta zamiast dowcipnego szefa w kampanii reklamowej Pracuj.pl
Od poniedziałku wystartowała pierwsza odsłona nowej, animowanej platformy komunikacyjnej serwisu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj). Kampania pod hasłem „W środowisku Pracuj.pl” stworzona została we współpracy z agencją Brasil i domem produkcyjnym Televisor. Działania wspierają K2 Precise, More Bananas, MCS.agency i Linkleaders.
Platforma komunikacyjna „W środowisku Pracuj.pl” ma pokazywać zabawne i zaskakujące spotkania ze światem zwierząt, symbolizujących różne charaktery i doświadczenia pracowników.
Bohaterem pierwszej z serii reklam jest Marian Halski - owca z hal, która dzięki korzystaniu z serwisu, ale także determinacji i przekonaniu o swoich umiejętnościach, znajduje pracę zgodną ze swoimi oczekiwaniami i kompetencjami. W następnych spotach poznamy kolejnych zwierzęcych bohaterów środowiska Pracuj.pl, którzy będą mierzyć się z wyzwaniami i szansami na rynku pracy.
Pierwsza odsłona kampanii „W środowisku Pracuj.pl” potrwa do końca marca. Akcja obejmie ogólnopolskie kanały telewizyjne, digital, serwisy VOD, social media oraz współprace influencerskie.
Za koncepcję odpowiada agencja Brasil
Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. Została ona wybrana do współpracy w wyniku przetargu rozpoczętego na koniec 2019 roku.
- Od zawsze wiadomo, że środowisko pracy to dżungla, w której obowiązują określone prawa natury. Potrzeba czasu i doświadczenia, żeby nauczyć się w tej przestrzeni poruszać i dzięki temu czuć się tu spełnionym, zadowolonym, usatysfakcjonowanym. Marka Pracuj.pl jest liderem na rynku rekrutacji, dlatego jej zaangażowanie w upraszczanie i ułatwianie poznawania tego świata jest w pełni uzasadnione - komentuje Michał Wronecki, client service director z agencji Brasil.
Za zakup mediów telewizyjnych i digital odpowiada dom mediowy K2 Precise. Kampanie performance i video marketing prowadzi Zespół Promocji Online Pracuj.pl. Kampanie w mediach społecznościowych wspiera agencja More Bananas, za współpracę z influencerami odpowiada MCS.agency. Działania PR earned i paid towarzyszące kampanii wspiera agencja Linkleaders.
Za realizację spotów odpowiada dom produkcyjny Televisor, a ich reżyserem jest Paweł Krzemiński.
Pracuj.pl kończy serię "Szef i Reszta"
Przez ostatnie cztery lata Pracuj.pl reklamowało się platformą komunikacyjną „Szef i Reszta”, gdzie główną rolę grał dowcipny przełożony.
Nowa koncepcja ma pozwolić marce na zróżnicowanie komunikacji Pracuj.pl pod względem promowania serwisu i jego konkretnych funkcji do różnych grup docelowych.
- Szukaliśmy pomysłu, który pozwoli nam pokazać szerokie spektrum postaw i wyzwań, przed którymi stają kandydaci z różnych grup zawodowych. Koncepcja „W środowisku Pracuj.pl” świetnie wpisała się w te oczekiwania - podkreśla Elżbieta Flasińska, dyrektorka marketingu B2C w Grupie Pracuj.
Platformę komunikacyjną "Szef i Reszta" opracowała agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź czy nie szukasz” (dalej obecnego w komunikacji marki) jest agencja Brain.
Dołącz do dyskusji: Animowane zwierzęta zamiast dowcipnego szefa w kampanii reklamowej Pracuj.pl