„Wakacje z Przyjacielem Warzyw” promują Warzywko
Rusza loteria „Wakacje z Przyjacielem Warzyw” promująca przyprawę Warzywko (Podravka). Akcję będzie wspierać kampania reklamowa przygotowana przez firmy Crazy Mouse i Starcom.
W promocji „Wakacje z Przyjacielem Warzyw” wystarczy kupić opakowanie Warzywka o wadze 75 g, 200 g, 500 g lub 1 kg, a następnie umieszczony na jego naklejce kod przesłać SMS-em lub zarejestrować na stronie przyjacielwarzyw.pl. W loterii – startującej 4 maja, a zaplanowanej do 14 czerwca – do wygrania co tydzień są vouchery o wartości 6 tys. zł do wykorzystania na rodzinne wakacje w Chorwacji, a codziennie – 5 aparatów Olympus i 20 zestawów gadżetów kuchennych.
Promocję będzie wspierać kampania reklamowa, której głównym elementem jest animowany Przyjaciel Warzyw, zachęcający do warzywnego odżywiania. Akcja będzie prowadzona w prasie („Tina", „Życie Na Gorąco", „Chwila dla Ciebie", „Tele Tydzień", „Kobieta i Życie", „Świat Kobiety", „Przyślij Przepis", „Dobre Rady", „Przyjaciółka", „Pani Domu") oraz internecie (newslettery portali wizaz.pl i polki.pl).
Stronę przyjacielwarzyw.pl i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja Crazy Mouse, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Wakacje z Przyjacielem Warzyw” promują Warzywko