„Wakacyjna trasa Dwójki” zyskała 390 tys. widzów, TVP2 liderem rynku
Koncerty w ramach tegorocznej edycji „Wakacyjnej trasy Dwójki” po trzech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,59 mln osób, o 390 tys. widzów więcej niż przed rokiem. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
„Wakacyjną trasę Dwójki” na antenie TVP2 oglądać można w niedziele po godz. 20.00, począwszy od 20 czerwca 2021 roku (wyjątkowo jeden koncert pokazano w sobotę, 10 lipca). Średnia widownia trzech pierwszych koncertów (do 10 lipca) wyniosła 1,59 mln osób, co przełożyło się na 14,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,02 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,70 mln oglądających, zgromadziła pierwsza część koncertu z Żywca z 4 lipca.
„Wakacyjna trasa Dwójki” względem analogicznego okresu rok wcześniej zyskała 390 tys. widzów. Wówczas koncerty (w okresie od 28 czerwca do 12 lipca 2020 roku) oglądało 1,20 mln osób, co przełożyło się na 9,31 proc. udziału w 4+, 8,18 proc. w 16-49 oraz 8,41 proc. w 16-59.
TVP2 w czasie nadawania „Wakacyjnej trasy Dwójki” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 8,76 proc. Trzeci jest Polsat (6,64 proc.), a czwarty - TVN (5,82 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.
Dołącz do dyskusji: „Wakacyjna trasa Dwójki” zyskała 390 tys. widzów, TVP2 liderem rynku