Władze Warszawy wybierają agencję do obsługi reklamowej w social mediach
Urząd Miasta Warszawy wybiera w przetargu agencję, która zajmie się dla nich obsługą reklamową w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, TikToku, Instagramie i YouTube - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg dotyczy prowadzenia płatnych działań informacyjnych w social mediach, m.in. na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube. Zaplanowane działania prowadzone będą na około piętnastu profilach społecznościowych.
O wyborze zwycięskiej agencji zdecyduje cena. Budżet zaplanowanych działań wynosi 637 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 20 miesięcy.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 29 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: Władze Warszawy wybierają agencję do obsługi reklamowej w social mediach