Wawel reklamuje nową odsłonę czekolad premium
Firma Wawel promuje kampanią reklamową nową odsłonę kolekcji czekolad Premium. Linia została rozszerzona o nowy smak – czekoladę Gorzką Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska.
Wprowadzone do sprzedaży i promowane właśnie kampanią nowe czekolady premium mają też nowe opakowania - pionowy układ oraz subtelna grafika nawiązują do nowej identyfikacji wizualnej firmy Wawel, która przede wszystkim ma podkreślać jakość produktów oraz ponad 120-letnią historię i kompetencje w produkcji czekolady.
– Słodko-słone połączenie jest chętnie wybierane przez naszych konsumentów od kilku lat. Wychodzimy zatem z kolejną słodką propozycją, która łączy te dwa smaki – czekoladą Gorzką Premium 70% cocoa Karmel & Sól morska. Jest to też propozycja dla wszystkich, którzy w kategorii czekolad poszukują wysokiej jakości i doskonałego smaku – mówi Dorota Piwowarska, senior category manager w firmie Wawel.
Całą kolekcję czekolad premium marki Wawel tworzy 6 smaków: tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa 80 g, Czekolada Gorzka Klasyczna Premium 70% cocoa 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa ze skórką pomarańczy 100 g, Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa z cząstkami miętowymi 100 g, Czekolada Extra Gorzka Premium 90% cocoa 100 g oraz nowa Czekolada Gorzka Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska.
Każdy z kartoników jest oznaczony dodatkowym kolorem nawiązującym do smaku i dodatków. Umieszczono na nim również sygnaturę jakości i tradycji firmy Wawel.
Zmiana szaty graficznej kartoników linii czekolad Premium to pierwszy z elementów wprowadzania nowych opakowań całego asortymentu produktowego, spójnych z przyjętą we wrześniu nową identyfikacją wizualną marki.
Nowy smak i nowa odsłona kolekcji czekolad Premium marki Wawel będzie wspierana silną kampanią wizerunkową w największych stacjach TV, kinach oraz w Internecie. Planowane są również działania PR i outdoor.
Dołącz do dyskusji: Wawel reklamuje nową odsłonę czekolad premium