Weronika Mirowska business development directorem w Platige Image
Do zespołu studia postprodukcyjnego Platige Image dołączyła Weronika Mirowska obejmując stanowisko business development directora.
Mirowska w nowo utworzonym dziale business development będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych projektów, relacje z klientami i partnerami spółki oraz rozwój procesów biznesowych.
- Szukaliśmy osoby, która będzie partnerem merytorycznym dla nowych i aktualnych klientów spółki. Jestem pewien, że doświadczenie Weroniki Mirowskiej, która z branżą reklamową oraz postprodukcją jest związana od kilkunastu lat, pozwoli jej nie tylko zadbać o wysoki poziom relacji z klientami, ale także rozwój projektów biznesowych - mówi Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image.
Weronika Mirowska poprzednio pracowała jako postproduction manager w Film Garden, dyrektor produkcji w ATM FX (ATM Grupa), producent w Badi Badi i Orce oraz CEO w Nano Fx Studios, a przed dołączeniem do zespołu Platige Image w studiu postprodukcyjnym Coloroffon.
Zajmowała się koordynacją postprodukcji spotów reklamowych, m.in. dla: BMW, Audi, Orange, Hortexu, Getin Banku, Vectry, Milki czy Nestle. Ma też doświadczenie przy produkcji efektów specjalnych do polskich i zagranicznych filmów fabularnych, m.in. „Trzech Muszkieterów” Sergeia Zhigunowa oraz „The Big Leap” Kristofera Rusa.
Dołącz do dyskusji: Weronika Mirowska business development directorem w Platige Image