Weronika Sołtysiak creative strategist w agencji Gong
Agencja Gong (Group One) wzmacnia kompetencje strategiczne. Do zespołu dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko creative strategist.
Sołtysiak odpowiada za planowanie strategiczne dla klientów agencji oraz projekty nowo-biznesowe.
- W kompleksowej obsłudze naszych klientów tworzymy rozwiązania kreatywne i technologiczne, w których strategia jest zawsze kompasem i osią zintegrowanych działań. Dołączenie Weroniki do zespołu to dla nas ważne wzmocnienie - to strateżka o silnych kompetencjach kreatywnych. Jej doświadczenie, zarówno w mediach tradycyjnych, jak i interaktywnych, pozwolą nam tworzyć jeszcze bardziej efektywne rekomendacje strategiczne dla naszych partnerów - mówi Bartek Gołębiowski, founder & creative director agencji Gong.
Weronika Sołtysiak z branżą reklamową i strategią związana jest od 2009 r. Karierę rozpoczęła w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 r. jako senior strategic planner w agencji Grey odpowiadała za komunikację IKEA Polska. W 2018 dołączyła do zespołu agencji Leo Burnett , w której opiekowała się strategicznie takimi markami jak: Samsung, Orange i Otodom.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W portfolio jej projektów znajduję się wiele kampanii wyróżnionych prestiżowymi nagrodami m.in.: “Kallaxomierz” - nagrodzony złotem w konkursie Golden Drum 2016, projekt IKEA “Kuchnia Spotkań” - nagrodzony złotym Effie w 2016 r. oraz kampania IKEA
“Jesienne zmiany po swojemu” - nagrodzona złotem w MIXX Awards 2017.
Dołącz do dyskusji: Weronika Sołtysiak creative strategist w agencji Gong