„Weź Milko na drogę i wygrywaj” w konkursie SM Mlekpol
Marka jogurtów, maślanek, kefirów i mleka Milko (SM Mlekpol) rusza z konkursem konsumenckim, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 150 tys. zł. Akcję, wspartą kampanią reklamową w internecie, przygotowała agencja Los Mejores.
W ramach konkursu "Weź Milko na drogę", który potrwa do 24 września 2017 r., do wygrania są w sumie 84 nagrody. Konkurs podzielony jest na 12 tygodniowych rund tematycznych dedykowanych różnym formom aktywności (m.in. tydzień rowerowy, na wodzie, biegowy, górski, w pracy). W każdej z nich można wygrać 7 różnych przedmiotów. Uczestnik wybiera oczekiwaną nagrodę i wykonuje zadanie konkursowe, a wyróżnione zostaną najbardziej oryginalne i najciekawsze odpowiedzi. Szczegółowe informacje i regulamin konkursu można znaleźć na stronie milkonadroge.pl.
Dodatkowo powstanie "Mapa aktywnej Polski Milko": konkursowicze oznaczą na mapie Polski miejsca, w których są oraz opiszą określone aktywności, a Milko doda własne przykłady i inspiracje w formie zdjęć i klipów wideo.
Za organizację konkursu, kreację, strategię komunikacji i zakup mediów odpowiada agencja Los Mejores. Kampania online opiera się o nośniki rich media w modelu programmatic dostarczone przez Adform.
Dołącz do dyskusji: „Weź Milko na drogę i wygrywaj” w konkursie SM Mlekpol