SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

White Bits po wygranym konkursie nadal pracuje dla Skanska

Agencja White Bits wygrała konkurs na obsługę kanałów social media i 5. rok z rzędu wspierać będzie komunikację spółki biurowej Skanska w digitalu.

Współpraca spółki biurowej Skanska i agencji White Bits trwa od końca 2018 roku. Na początku br. spółka ogłosiła konkurs na
obsługę kanałów social media, który zespół White Bits wygrał, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę. 

Wśród planowanych działań jest m.in. zaproponowana przez agencję kampania kreatywna na temat cyrkularności, z innowacyjnym wykorzystaniem narzędzi AI.

- W ciągu ostatnich pięciu lat współpraca z agencją White Bits stała się dla nas nie tylko fundamentem skutecznej komunikacji w digitalu, ale również źródłem nieustającej inspiracji i innowacji. Z ogromnym uznaniem patrzymy na profesjonalizm i zaangażowanie zespołu White Bits, który nie tylko doskonale rozumie i szanuje nasze zasady komunikacyjne i wizerunkowe, ale także z pasją i kreatywnością podchodzi do każdego zadania. Ich zdolność do zaskakiwania nas świeżymi pomysłami i niestandardowym podejściem do wyzwań sprawia, że każdy projekt realizowany jest na najwyższym poziomie. Dla Skanska
współpraca z tak wyjątkowym partnerem jak White Bits to prawdziwy skarb, który nieustannie przekłada się na nasz sukces i
satysfakcję -  mówi Sylwia Kaczmarek, menadżerka ds. marketingu i komunikacji ze spółki biurowej Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej.

5 lat współpracy

Współpraca spółki biurowej Skanska i White Bits rozpoczęła się przed 5 laty od prac nad strategią komunikacji projektów biurowych w kilku największych miastach w Polsce, następnie realizowaną na Facebooku, Instagramie i LinkedInie. 

Kolejny krok we współpracy obu firm to komunikacja korporacyjna spółki biurowej na rynku Europy Środkowo-Wschodniej na LinkedInie, który jest obecnie wiodącą platformą komunikacji marki. Dodatkowo agencja realizowała m.in. kampanie branżowe i kampanie z influencerami z obszaru diversity & inclusion, w tym promujące raporty „Neuroróżnorodni w biurze”, „Bezpieczne Przystanie”  czy nowe wydanie podręcznika projektowania dostępnego „Włącznik 2.0”.

W ubiegłym roku agencja  White Bits  wygrała także przetarg na komunikację oferty usług ESG w biurowcach Skanska w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie obok namingu, odpowiadała za stworzenie key visuala oraz filarów komunikacji. 

Dołącz do dyskusji: White Bits po wygranym konkursie nadal pracuje dla Skanska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl