SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Whites dla marek koncernu Henkel w Europie Środkowo-Wschodniej

Agencja Whites została wybrana jako agencja wiodąca w przetargu przez koncern Henkel do obsługi w social media jego wybranych marek z segmentu laundry & home care.

- Ze swoją głęboką eksperckością, siłą kreatywną, mocną motywacją i pasją agencja Whites udowodniła nam, że razem możemy wprowadzać zmiany i osiągać sukces w zakresie social media - uzasadnia Boglarka Laszlo-Keszei, digital manager w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Henkel. Zaznaczyła, że współpraca z agencją ma być długoterminowa.

Whites będzie agencją wiodącą w obsłudze socialmediowej wybranych marek Henkel z pionu laundry & home care.

Agencja zapowiada, że będzie skupiać się na budowaniu aktywnej społeczności i zaangażowaniu użytkowników w tematy związane z dbaniem o dom oraz organizacją czasu w tym kontekście. Jej celami w ramach tej obsługi są działania wizerunkowe oraz rozwój biznesu i poszerzenie grupy klientów poprzez zaoferowanie użytkownikom wartościowych treści poradnikowych.

Nie podano, ile ani które inne agencje Henkel wybrał w tym przetargu.

- Rozpoczęcie globalnej współpracy z firmą Henkel to wielki sukces zespołu, natomiast wejście na arenę międzynarodową również w obszarze social media, to naturalny etap naszego rozwoju. Nie tylko jesteśmy dumni, ale i zwyczajnie się z tego cieszymy. Jako firma ciągle szukamy nowych obszarów wzrostu biznesu i naszych kompetencji - komentuje Anna Mościcka, szefowa studia contentowego w agencji Whites.

Dołącz do dyskusji: Whites dla marek koncernu Henkel w Europie Środkowo-Wschodniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl