„Wieczorynka” hitem TVP ABC. Stacja na czele oglądalności wśród kanałów dziecięcych
Od września ub.r. „Wieczorynkę” w TVP ABC śledzi codziennie 173 tys. widzów. Stacja w czasie jej emisji zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi stacjami dziecięcymi.
Obecna w naziemnej telewizji cyfrowej stacja TVP ABC nadaje „Wieczorynkę” codziennie w paśmie pomiędzy godz. 19.00, a 20.00. Bajki emitowane w tym paśmie w okresie od 1 września ub.r. do 18 lutego br. śledziło średnio 173 tys. widzów, co przełożyło się na 1,17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził jeden z odcinków animacji „Stacyjkowo”, który przyciągnął przed ekrany 385 tys. osób (emisja 27 września ub.r. o godz. 19.22). Na drugim miejscu uplasował się serial „My Little Pony” (360 tys. widzów), a na trzecim - „Przygody Bolka i Lolka” (350 tys.).
Trzy topowe audycje „Wieczorynki”
Audycja | Data | Start | Koniec | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | ||||
STACYJKOWO /SER.ANIM.W.BRYT./ | 27-09-2015 | 19:22 | 19:32 | 384 718 | 2,52% |
MY LITTLE PONY /SER.ANIM.USA/ | 29-11-2015 | 19:32 | 19:53 | 360 422 | 2,12% |
PRZYGODY BOLKA I LOLKA /SER.ANIM.POL./ | 26-09-2015 | 19:43 | 19:52 | 349 673 | 2,40% |
Oglądalność „Wieczorynki” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniła. W okresie od 1 września 2014 roku do 18 lutego 2015 jej średnia widownia wynosiła 175 tys. osób, co przekładało się również na 1,17 proc. udziału.
TVP ABC w czasie emisji wieczornych bajek dla dzieci zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi kanałami dziecięcymi. Drugi w tym paśmie jest Nickelodeon, który ma 0,70 proc. udziału. Dalej plasują się: Cartoon Network (0,51 proc.) i Disney Channel (0,24 proc.).
Oglądalność „Wieczorynki” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
TVP ABC - Wieczorynka | 172 970 | 1,17% |
Nickelodeon | 104 607 | 0,70% |
Cartoon Network | 75 620 | 0,51% |
Disney Channel | 36 190 | 0,24% |
Dodajmy, że w styczniu br. udział TVP ABC w rynku telewizyjnym wyniósł 0,81 proc.
Dołącz do dyskusji: „Wieczorynka” hitem TVP ABC. Stacja na czele oglądalności wśród kanałów dziecięcych