Większość graczy akceptuje reklamy w grach
Większość użytkowników gier wideo reaguje pozytywnie na reklamy wgrach.
Z badania przeprowadzonego przez firmy Nielsen BASES i NielsenGames na zlecenie firmy reklamowej IGA Worldwide wynika, że dla 82procent respondentów grających w gry wideo, są one tak samoprzyjemne z reklamami jak i bez nich - informuje serwisMediaweek.
Co więcej, 70 procent badanych stwierdziło, że tego typu reklamysprawiają, że promowane marki są przez nich lepiej postrzegane.
Ponad 60 procent respondentów z tej grupy przyznało również, żereklamy w grach przykuwają ich uwagę, sprawiają, że gry są bardziejrealistyczne, nie przeszkadzają im w samej grze, a także promująodpowiednie produkty.
Gry wideo są jednym z najbardziej obiecujących i najszybciejrozwijających się mediów reklamowych. Firma eMarketer szacuje, że w2012 roku branża ta osiągnie wartość 2 miliardów dolarów.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Większość graczy akceptuje reklamy w grach