Wielka Loteria w kampanii Reader’s Digest (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa Wielkiej Loterii organizowanej przez Reader’s Digest. Akcję przygotowały firmy Fadeout TVProductions i Maxus.
Telewizyjna kampania reklamowa 24. edycji Wielkiej Loterii prowadzonej przez Reader’s Digest opisuje, w jaki sposób można wziąć udział w tej akcji. 45-sekundowy spot podkreśla też, że wydawnictwo to zapewnia polskim rodzinom informacje, inspiracje i rozrywkę. Poprzedni etap akcji reklamowej był prowadzony latem br. (więcej na ten temat).
W ramach obecnej kampanii reklama od 2 do 10 października będzie emitowana w kanałach AXN, Hallmark - 13th street, TV Puls, Ale Kino, Filmbox, Kino Polska, Kuchnia TV, Movies 24, TCM, TVS, Zone Reality i Zone Romantica.
Spot na potrzeby akcji przygotowała firma Fadeout TVProductions, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: Wielka Loteria w kampanii Reader’s Digest (wideo)
[url=http://www.parfex.eu/parfex/fit.php/][/url]